Sairaala ...

M135

Sairaalan syntyminen.

Ja. Ei ole nyt kysymys siitä, milloin sairaala on syntynyt, vaan siitä, että miten sairaala on syntynyt.

Miten siis sairaalat syntyivät.

Ensin mies ja nainen muuttivat toisten miesten ja naisten luo. Eli ihmiset kokoontuivat keskenänsä ryhmäksi.

Sitten miehet rakensivat talot ja sillat. Mutta työturvallisuus on oikeastaan aina ollut sellainen asia, mihin ei ole kiinnitetty huomiota. Mutta mistä se taas johtuu, niin siitä, että miesten kesken on ollut aina nk. arvojärjestys (joka on täysin tarpeeton systeemi, nykysysteemi juuri tuohon perustuu).

Miehet siis rakensivat ja loukkaantuivat työnteossa.

Tarvittiin sairaala. Tämä on verrattavissa sotilassairaaloihin. Siellä se esimerkki on äärimmäinen. (ja siellä miesten keskinäinen eriarvoisuus "on täydessä kukassa", phyi)

Mutta nyky-yhteiskunta ei enää tiedä, mihin sairaaloita tarvitaan. Niin. Nyky-yhteiskunta ei tiedä, mihin sairaaloita tarvitaan. Sairaaloita vain rakennetaan tuon tuosta.

Yhteiskunta on eksynyt. Sairaaloita ei tarvittaisi niin paljon, jos ihmiset tiedostaisivat, että miksi niitä ylipäänsä tarvitaan.

Feministeille täytyy olla kaikenlaista. Feministeille miehen täytyy rakennella kaikenlaista. Voi sitä miehen työtaakkaa, kun feministeille täytyy miehen rakentaa.

Totuus on se, että mikäli eläisimme miesten kesken tasa-arvossa. Olisi tänä päivänä miehellä hemmetin vähän raskasta työtä. Olisi mielettömän vähän työtä. Jäisi aikaa muulle.

Tuota minä väitän.

Mihin silloin tarvitaan sairaaloita ja muita instituutioita. HÄH!

3

860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloinen giljotiini

Sori mutta mikäs tyyppi sinä olet? Oletko homo tai naistenvihaaja? Skitsofreenikko? En ole ennen kirjoitellut tälle palstalle.

• M135

"Sori mutta mikäs tyyppi sinä olet?"

- Mikäs tyyppi sinä olet?

"Oletko homo tai naistenvihaaja?"

- Oletko?

"Skitsofreenikko?"

- Mitä mieltä olet?

"En ole ennen kirjoitellut tälle palstalle."

- Minä olen jonkun verran.

"Mitä ajat takaa?"

- No tuota tuota ... Kottikärryä.

• äiti ja vaimo

Eipä niitä miehiä olisi ilman naisia, jotka synnyttävät ja synnytys tapahtuu SAIRAALASSA tai SAIRAALAN autossa eli AMBULANSSISSA.
      Moni nainen nykypäivänä joutuu turvautumaan keisarinleikkaukseen, sillä muuten lapsi ei syntyisi luultavasti elävänä ja äitikin voisi kuolla.
      Miehet syntyvät siis nykyään sairaaloissa. Siihen sairaaloita nykyään tarvitaan myös.
      Vanhukset tarvitsevat sairaaloita.
      Lapset tarvitsevat sairaaloita, myös poikalapset.
      Kaikki tarvitsevat sairaaloita.

Hohhoijaa sinun kanssas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5614
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4960
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2864
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1622
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1539
    Aihe