Mistä kaupasta voi ostaa kevyttä valkosipulikastiketta?
Salaatille
4
1083
Vastaukset
- ihan samoista
kaupoista kuin vähän raskaampaakin valkosipulikastiketta.
Vai luuletko että on jotenkin eri kauppoja näille?
Yritäpä siis tähytä kadunvarsilta kauppaa, jonka ikkunan yläpuolella lukee "Kevytmanojeesikastikekauppa".
Oletko koskaan käynyt normaalissa ruokakaupassa? Kokeile!- kevyt versioo
miksi et kokeilisi tehdä sitä itse kevyt kermaviilistä.kyllä toimii,ainakin minulla!
- Einstein kakkonen
kevyt versioo kirjoitti:
miksi et kokeilisi tehdä sitä itse kevyt kermaviilistä.kyllä toimii,ainakin minulla!
Jos ei hän kykene niin yksinkertaiseen suoritukseen kuin käydä kaupassa hakemassa valmista kevyttä valkosipulikastiketta, niin miten kuvittelet hänen pystyvän niin monimutkaiseen yhdistelmätoimintaan kuin käydä kaupassa ostamassa valkosipulia ja kermaviiliä ja sitten vielä yhdistää nämä kaksi? Siihenhän vaaditaan vähintään ydinfyysikkoa!
- pyyhittiin
Einstein kakkonen kirjoitti:
Jos ei hän kykene niin yksinkertaiseen suoritukseen kuin käydä kaupassa hakemassa valmista kevyttä valkosipulikastiketta, niin miten kuvittelet hänen pystyvän niin monimutkaiseen yhdistelmätoimintaan kuin käydä kaupassa ostamassa valkosipulia ja kermaviiliä ja sitten vielä yhdistää nämä kaksi? Siihenhän vaaditaan vähintään ydinfyysikkoa!
salaattitarjoiluastia sisäpuolelta halkaistulla valksipulilla. Siihen sitten mätät muut tarpeet, sekoita ja ah ! Komerossa vieläkin ao tiikkinen kulho tuoksuineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058