Olis kiva löytää retkikaveri jonka kanssa käydä lähinnä viikonloppuisin metsäreissuilla - pisempään en ehkä vielä tällä kokemuksella metsässä pärjäisi ;)
Saisit olla mies ~40 , miel.Pirkanmaalta. Itse olen nainen 38v. En ole puhdas "metsäläinen" vaan viihdyn myös kaupungin vilinässä, mutta luonnonrauhalla on suuri merkitys sielunmaisemassani.
Toivottavasti olet myös turvallinen, sillä tahdon sinut samaan telttaan "henkivartijakseni" metsänpeikkojen varalta :)
Kaveria
5
1288
Vastaukset
- Jukka-paappa
Pelästyikö nuoret miehet, kun ei näy vastauksia? Luulin, kun tämän näin, että miehet suorastaan sekoaa, itsellä ainakin tuli kuuma! Lähtisin vaikka joka viikonloppu samaan telttaan, mutta kun oon varattu. Ja yli 6-kymppinen.
- -nuotiolle-
ainakin heitetty verkot vetehen ;)
Ja tarkennusta ehkä hieman, tämähän EI ole varsinaisesti mikään sssseuranhakuilmoitus :) -nuotiolle- kirjoitti:
ainakin heitetty verkot vetehen ;)
Ja tarkennusta ehkä hieman, tämähän EI ole varsinaisesti mikään sssseuranhakuilmoitus :)37v mies koira valmiina nuotiolle:)
Otappa yhteyttä osoitteeseen: ixu-36@suomi24.fi
- Vandaali
En ehkä oikein tiedä metsäretkeilystä Etelässä, tai mikäpä siinä, varsinkin jos on hieman kaljaa tai rommia mukana...
Mutta kesällä olen lähdössä viikoksi tai kahdeksi Sarekiin, tarkoituksena huiputtaa Akka-tunturi. Siellä ei ole puita, joten ei tarvitse pärjätä metsässä. Telttaani mahtunee juuri ja juuri kaksi, mutta ehkä sinulla on isompi?
Autoon ja retkelle voisi joskus kokeilla seuraa. Ihan tuvallisesti ja ilman taka-ajatuksia... - Nimetön
Hei, olen Etelä-karjalasta ja mielessäni on ollut samoilu metsissiä jo pitemmän aikaan ja joskus on kavereiden kanssa ollut puhetta lähteä patikoimaan, minullakaan ei ole kokemusta retkeilystä mutta suunnistusta olen harrastanut ja luonto on jotenkin lähellä minua ja luulen löytäväni ulos metsästä, olen Mies 42 v. Jos olet kiinnostunut ottamaan yhteyttä ja tutustumaan paremmin niin mailaa osoitteeseen muurmanskinmestari@suomi24.fi niin katsotaan josko löydetään metsää puilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306