neljä viikkoa on ollut asennettuna ja joka päivä rääkkään täydellä teholla ja hyvin pelaa siis ei mitään moiteita minulla ei ole osakkeita biltemassa sen omistaa joku ulkomaalainen ketju venäjällä mafian juttuja, auto on volvo 740 jossa vanha päästi öljyt läpi, pieniä muutoksia piti tehä tietty mutta pelaa, tämä juttu on tiedoksi kaikille epäiliöille. tämä on halpa teeseitse miehelle jolla kiinnostus riittää.
bilteman koeajo
9
3975
Vastaukset
- nielu
tosi hyvää kuultavaa jos halpahallin vehje toimii ittellä on ja sama vanha volvo mikä savuttaa koetanpa tuota pikikö paljon muuttaa kai se pakosarjaan passaa ja ilmapuolen letkut on kohallaan
- kokkari
vesijäähdytys letkun kiinnitys ei ole samalla kierteellä pieni muutos täsä temalla on vaihturi kappele tähän älä unohda
- Lääkkeet?
Tekstisi on sekava!
- oikoluku
Lääkkeet? kirjoitti:
Tekstisi on sekava!
Tekstisi on samantekevä!
- omista
mutta näin kun kassaneiti otti sulta poskeen. Ei vaiskaan olen kuullut että nuo olisivat garretin tekemiä turboja eli ei välttämättä ihan paskoja, vaikea sanoa kun ei ole omakohtaista kokemusta. Aika pieniähän ne on, kuin pääsiäsmunia.
- RTT
täydellä teholla,vai sillä mitä löytyy. oikealla
turbolla tulis ainakin 40 heppaa lisää. pilipaliteeman ahtimet on jo sisältä niin
karkeieta ettei siellä ilma kierrä niinkuin olis
tarkoitus. - nanso
RTT kirjoitti:
täydellä teholla,vai sillä mitä löytyy. oikealla
turbolla tulis ainakin 40 heppaa lisää. pilipaliteeman ahtimet on jo sisältä niin
karkeieta ettei siellä ilma kierrä niinkuin olis
tarkoitus.ei se pintojen kiillotus mitään auta virtauksiin, sama tulos vaikka kuinka hinkkaat imusarjan tai pakoputken sisältäpäin, se on taas tällaista tänään, likaista hommaa.
- juntti
Edellä olevista teksteistä päätellen nähdään taas, miten joku ääliö on nukkunut koulussa äidinkielen tunneilla. Ja varmaan muillakin tunneilla. Pitäisi ajatella lukijoitakin.
- juntikas
ei turbo keskustelu ja rähäköinti ole tarkoitettu koulunpenkillä istuvalle tämä on ainoastaan asiasta tietäville kotivirittäjille oleva palsta paineista ja kaasuista joillakin niitä enemmä ja vähemmä ainaki kaasua sillo tällö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748