Mitä luulette, onko kannattava hankinta? olen arponut videoipodin ja tämän väliä. Paljonkohan hintapyyntö tulee suunnilleen olemaan, veikkauksia?
N95
12
3721
Vastaukset
- kannattaako ostaa_
Se maksaa yli 700 eskoo...
- olli8977
n95 on niin paljon ominaisuuksia että jos on vaan rahaa sen verran sii kannattaa kyl ostaa..netisssä oli lähes 10min esittely puhelimesa ja sen videon nähtyäni päätin odottaa n95 ja kohta se tuleekin kauppaan eli eikun ostamaan..700-800eluulisin hiinaksi..
- N95 & iPod verrannollisia?
Jos haluat ylihinnoitellun, ainoastaan iTunesiin kytköksissä toimivan mp3-soittimen, jolla voit toistaa myös joitakin Applen formaattien mukaisia kuvia ja videoita, on iPod hyvä valinta.
Jos haluat täynnä bugeja olevan S60 -käyttiksellä varustetun, ylihinnoitellun älypuhelimen, jonka akku piiputtaa viiden minuutin käytön jälkeen, on N95 hyvä valinta.
Eli kumman kanssa haluat mieluummin tuskastella?- olli8977
en usko että n95 on hyvin buginen koska on ne nii paljon sitä testanneet ja akkku on tietty vähän tehoton mutta kyl mä uskon että se kestää vähintää 2-3 päivää tosiaan kannattaa miettii mitä haluaa..itse meinasin ostaa ton n95 puhelimen
gps ja iso näyttö on kans plussaa - leikkikalu_
olli8977 kirjoitti:
en usko että n95 on hyvin buginen koska on ne nii paljon sitä testanneet ja akkku on tietty vähän tehoton mutta kyl mä uskon että se kestää vähintää 2-3 päivää tosiaan kannattaa miettii mitä haluaa..itse meinasin ostaa ton n95 puhelimen
gps ja iso näyttö on kans plussaaEi se gps-systeemi siinä hakkaa auton navigaattoria. Leikkikalu se siihen nähden on, syö vain "paskaa" akkua yhä enemmän..
- kuluu tod. näk.
olli8977 kirjoitti:
gps ja iso näyttö on kans plussaamelko lailla päivässä. Esimerkiksi N73:ssa on tehokkaampi akku, mutta vähemmän ominaisuuksia.
N73:n akkukin kun kuluu suhteellisen vähäisessä normikäytössä jo parissa päivässä loppuun (puhelut, musiikkia, nettisurffailua, kuvausta). Lisääpä yhtälöön sitten vielä N95:n isompi näyttö, GPS, WLAN ja 5 Mpix kamera puhelimen virtaa kuluttamaan.
Huono akku Paljon ominaisuuksia = Lataus päivittäin
Ja aiemmin ensimmäisinä uuden kännykkämallin hankkineet tietävät että he ovat käytännössä puhelimen softan betatestaajia. Jos haluaa kohtuullisesti toimivan ohjelmiston puhelimeensa, kannattaa odottaa ainakin puoli vuotta toimivaa ohjelmistopäivitystä. Tämänkin jälkeen bugeja vielä tulee ilmaantumaan.
Kannattaa lukea eri käyttäjien kokemuksia osoitteesta http://www.matkapuhelininfo.com - inssi
kuluu tod. näk. kirjoitti:
melko lailla päivässä. Esimerkiksi N73:ssa on tehokkaampi akku, mutta vähemmän ominaisuuksia.
N73:n akkukin kun kuluu suhteellisen vähäisessä normikäytössä jo parissa päivässä loppuun (puhelut, musiikkia, nettisurffailua, kuvausta). Lisääpä yhtälöön sitten vielä N95:n isompi näyttö, GPS, WLAN ja 5 Mpix kamera puhelimen virtaa kuluttamaan.
Huono akku Paljon ominaisuuksia = Lataus päivittäin
Ja aiemmin ensimmäisinä uuden kännykkämallin hankkineet tietävät että he ovat käytännössä puhelimen softan betatestaajia. Jos haluaa kohtuullisesti toimivan ohjelmiston puhelimeensa, kannattaa odottaa ainakin puoli vuotta toimivaa ohjelmistopäivitystä. Tämänkin jälkeen bugeja vielä tulee ilmaantumaan.
Kannattaa lukea eri käyttäjien kokemuksia osoitteesta http://www.matkapuhelininfo.comHyvin N95 toimii, tosin ehkä ekaversion softa ei ihan täydellinen ole, mutta nämähn voi päivittä vaikka kotona kautta USB:n kautta. Navigaattorissa on ihat samat ominaisuuden kuin autossakin ja softa on sama kuin monessa autonavigaattorissakin....
Akku on hieman pieni, mutta kaikki riippuu enemmänkin mitä laitteella tekee. N95:n toimitukset on jo alkaneet viimeviikolla, joten Suomessa saatavilla varmaan parissa viikossa... - olli8977
inssi kirjoitti:
Hyvin N95 toimii, tosin ehkä ekaversion softa ei ihan täydellinen ole, mutta nämähn voi päivittä vaikka kotona kautta USB:n kautta. Navigaattorissa on ihat samat ominaisuuden kuin autossakin ja softa on sama kuin monessa autonavigaattorissakin....
Akku on hieman pieni, mutta kaikki riippuu enemmänkin mitä laitteella tekee. N95:n toimitukset on jo alkaneet viimeviikolla, joten Suomessa saatavilla varmaan parissa viikossa...sain viestistäsi sellasen kuvan että olet ainakin kokeillut n95 puhelinta??
jos olet kokeillut nii kertoisitko lisää puhelimesta?
meinasin ostaa.. - .........
leikkikalu_ kirjoitti:
Ei se gps-systeemi siinä hakkaa auton navigaattoria. Leikkikalu se siihen nähden on, syö vain "paskaa" akkua yhä enemmän..
missäs sitten on parempi akku jossa on isonäyttö, visuaalisesti siisti, 5mpix kamera, täysverinen gps, hspda tiedon siirrolla, ja mp3:soitin 3.5mm liittimellä?
- jotain...
olli8977 kirjoitti:
sain viestistäsi sellasen kuvan että olet ainakin kokeillut n95 puhelinta??
jos olet kokeillut nii kertoisitko lisää puhelimesta?
meinasin ostaa..Paras puhelin mitä on kätösessä ollut.
Mahtava näyttö. Webbisurffaus tällä vehkeellä on nautinto. Kameran hyvyydestä ei osaa sanoa, mutta ainakin videot tulevat erittäin hyvällä laadulla.
Navigaattori toimii yhtä hyvin kuin erilliset palikat. Parasta on se että kartat ovat aina mukana, olit sitten autossa tai kävellen liikkeellä.
Akku kestää minun normikäytössä muutaman päivän. Jos nyt jotain pitää moittia niin, seuraavaan mallin saisivat tehdä metallikuorilla... - inssi
jotain... kirjoitti:
Paras puhelin mitä on kätösessä ollut.
Mahtava näyttö. Webbisurffaus tällä vehkeellä on nautinto. Kameran hyvyydestä ei osaa sanoa, mutta ainakin videot tulevat erittäin hyvällä laadulla.
Navigaattori toimii yhtä hyvin kuin erilliset palikat. Parasta on se että kartat ovat aina mukana, olit sitten autossa tai kävellen liikkeellä.
Akku kestää minun normikäytössä muutaman päivän. Jos nyt jotain pitää moittia niin, seuraavaan mallin saisivat tehdä metallikuorilla...Joo hyvältä vaikuttaa. Tosin GPS kuluttaa akun aika nopeesti, mutta kyllä se muuten riittää. Toimii paljon paremmin käytössä kuin esin N73 tai N80. Lisäksi ominaisuudet ovat paremmat. Stereo kaiuttimista lähtee ihan mukava ääni ja 3,5 mm plugi käy suoraan. Näyttö on tosi hyvä jo WEP-surffailuun, joka on sujuvaa(myös HSDPA). Kameralla tulee hyviä kuvia, vaikka makrokuvaus jääkin oikeasta digikamerasta. Osata pois, halpa.
inssi kirjoitti:
Joo hyvältä vaikuttaa. Tosin GPS kuluttaa akun aika nopeesti, mutta kyllä se muuten riittää. Toimii paljon paremmin käytössä kuin esin N73 tai N80. Lisäksi ominaisuudet ovat paremmat. Stereo kaiuttimista lähtee ihan mukava ääni ja 3,5 mm plugi käy suoraan. Näyttö on tosi hyvä jo WEP-surffailuun, joka on sujuvaa(myös HSDPA). Kameralla tulee hyviä kuvia, vaikka makrokuvaus jääkin oikeasta digikamerasta. Osata pois, halpa.
Vaikka puhelimessa onkin ominaisuuksia vaikka mihin asti niin silti yksi asia tuossa pännii todella paljon, nimittäin rakenne. Liian hempuli noin kalliiksi laitteeksi. Jonkin verran olen sitä näpräillyt ja kovin vakuuttavaa tunnelmaa se ei itsestään anna. Muovirimpula jos suoran kommentin annan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117141- 954711
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594667Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503833- 513768
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263323- 502703
- 372564
- 372272