Jestas en tiennytkään että lumilautailusta voi saada näin paljon rahaa jos tämä tieto siis pitää paikkansa. Olen luullut että lumilautailu on kuitenkin vielä aika pienilaji maailmalla vaikka toki tiedän että sen suosio on koko ajan kasvussa ja kovasti onkin. Olisikohan kuitenkin tässäkin kyse siitä että suurin osa noista rahoista tulee sponsoreilta?? Se ainakin kävisi järkeen. Lisää aiheesta:
http://www.kookas.fi/forum/thread/30972
Autin suuret tulot
Mpt-2001
2
594
Vastaukset
- ninnnnnnni
Jostain kyllä lueskelin, että Antilla on valtion maksava urheilijan palkka tai jotain sinne päin ja summa oli vain n. 12 000 vuodessa..
Toki kutsukisat ym. rahapalkinnot, joita lumilautailussa pyörii, ovat bonusta päälle - nauska
Antti Autin verovapaa suuri urheilija-apuraha on 12 000 euroa vuodessa!
päälle kutsukisa tulot, palkintorahat ym. sponsorisopimukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738