msgboxille?
Eli jos teet commandin ja textin miten voi tehä että saa text1:seen kirjoitetun tekstin näkymään msgboxissa?
Siis miten voi text1 textin laitettuu msgboxiin null arvoks?
miten voi
4
307
Vastaukset
- vb2005
En tiedä mitä tarkalleen kysyt, mutta auttaisiko tämä:
MsgBox text1.Text
text1:n (tekstilaatikon) sisältö voi olla joko tyhjä (NULL) tai sitten joku arvo (tekstiä) - nojaa
en kyl yhtään tiedä auttaako tää, mut voit kokeilla.
eli laitat Textboxin tekstin muuttujaan ja kirjoitat sit MsgBox muuttuja.
eli esim näin:
Dim muuttuja as String
muuttuja=TextBox1.Text
MsgBox muuttuja- mutta
jos sais vielä jotenkin vielä null arvon ja sitten lisäksi itse kirjoitettua tekstiä msgboxiin
*itse kirjoitettu teksi eli ei se mikä kirjoitetaan textboxiin vaan esim: MsgBox "jeejee"
ja jos jotenkin onnistuis saamaan mukaan textboxin. - nojaa
mutta kirjoitti:
jos sais vielä jotenkin vielä null arvon ja sitten lisäksi itse kirjoitettua tekstiä msgboxiin
*itse kirjoitettu teksi eli ei se mikä kirjoitetaan textboxiin vaan esim: MsgBox "jeejee"
ja jos jotenkin onnistuis saamaan mukaan textboxin.eli tarkoitat sitä, että jos tekstilaatikkoon kirjoittaa väärän sanan ,niin silloin ilmestyy MsgBox?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174