Tänään taas tulee tasavuosi siskoni kuolemasta se vaan painaa minun ja erityisesti minun tyttäreni mieltä.Pikkusiskoni oli 19v hän oli tyttäreni silloin 6v kanssa matkalla kauppoihin kun loivassa mutkassa suistuivat keula edellä puuhun.
Siskoni kuoli lähes heti ja tyttäreni vieressä joutui sen näkemään,hän järkyttyi suuresti ja vieläkin muistelee sitä,kun sisko vain korahteli veren valuessa suusta.
Tyttärellä oli onneksi turvavyö ja istuinkoroke siskoni taas tapansa mukaan ei käyttänyt turvavyötä koska se on epämukava ja häiritsee ajoa.Jokainen tekee omat valintansa mutta miettikää millaiset henkiset arvet hän jätti tyttärellemme.
Siskoni turha kuolema
neakki
3
3453
Vastaukset
- nanna.
Jaa...itse en olisi antanut lastani tuollaisen vastuuttoman kuskin "kontolle"...
Siis minun potentiaalinen lapseni ei minkään "turvavöitä ei tarvita" -tyypin kanssa ajelisi!- antaa
Suvussani on tuollaisia vastuuttomia kuskeja jotka ei koskaan käytä turvavöitä,on vaan tilanteita esim juhla ym. jolloin on turvauduttava niiden kyyteihin,mutta olen tehnyt tytölleni selväksi että ei ota oppia ja huolehtii itse omasta vyön käytöstä.
- xspnxx
Toivottavasti tyttärellesi ei ole jäänyt traumoja. :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467