eli kolmikertainen vaaka, aurinko vaaka, kuu kauris, nouseva merkki neitsyt... Mitä se minusta kertoo?
Mitäs se tarkottaa?
5
649
Vastaukset
- tarkoittaa
kolmikertainen vaaka? Sain vain yhdeltä astrologilta tulkinnan ja se sanoi mua kolmikertaiseksi vaa´ksi, mutta sit sanoi että nouseva merkki onkin neitsyt ja kuu on kauriissa... Itse kun luulin että kolmikertainen vaaka tarkoittais että aurinko, kuu ja nouseva merkki olisi vaa´ssa
- maisla
että astrologille on tullut tulkinnassa virhe!Kenen astrologin luona kävit/tilasit tulkinnan?
- .............
maisla kirjoitti:
että astrologille on tullut tulkinnassa virhe!Kenen astrologin luona kävit/tilasit tulkinnan?
Satu Ruotsalaiselta tulkinnan. Muuten piti paikkaansa mutta jäi mietittymään, että mitä tämä kolmikertainen vaaka tarkoittaa, kun minulla on kuitenkin hänen sanojensa mukan nouseva merkki Neitsyt ja kuu on Kauriissa. Aurinko tietysti Va´assa... Ajattelin vain et ehkä se kolmikertainen vaaka tarkopittaa jotain muuta...
- maisla
............. kirjoitti:
Satu Ruotsalaiselta tulkinnan. Muuten piti paikkaansa mutta jäi mietittymään, että mitä tämä kolmikertainen vaaka tarkoittaa, kun minulla on kuitenkin hänen sanojensa mukan nouseva merkki Neitsyt ja kuu on Kauriissa. Aurinko tietysti Va´assa... Ajattelin vain et ehkä se kolmikertainen vaaka tarkopittaa jotain muuta...
tuo kolminkertainen vaaka saattaa tarkoittaa myös sitä,että kartallasi on paljon planeettoja vaa´assa.Kysy satulta asiaa.
- kyselin
maisla kirjoitti:
tuo kolminkertainen vaaka saattaa tarkoittaa myös sitä,että kartallasi on paljon planeettoja vaa´assa.Kysy satulta asiaa.
ja sain vastauksen häneltä. Todella hyvin osasi lukea karttani. Suositukset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224