rapumies loukkaantuneena?

jouskari kyseleepi

Pyytäisin kommenttejanne. Loukkasin tavallaan rapumiestä ja hän taisi tulla pikkuasiasta aika haavoittuneeksi, jopa koko suhteen lopettamiseen asti. :-/ Onko rapumies tosissaan vai onko se mielijohteesta johtuvaa käytöstä? Hän on kyllä koko suhteemme ajan ollut arvaamaton ja olen anteeksipyytämisessä jo "ammattilainen".

11

2011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Show must go on

Voi sua raasua, älä tuhlaa enään minuttiakaan siihen mieheen!! Itse huomasin monien vuosien anteeksi antajana että pohjamudassa olin rämpimässä ja sieltä nouseminen kesti ikuisuuden nousta ja rakentaa omaa elämää uudestaan valoisemmaksi päin.Tuhlasin aivan liian monta vuotta tollaisen murehtimiseen kunnes tajusin että ei ne siitä miksikään muutu, loukkavat vaan uudestaan ja uudestaan tollaisella käyttäytymisellä. Unohda koko heppu!!Sanokoon kuka mitä vaan se ei ole sen arvoista!!!

• jouskari kyseleepi

Mulla on mennyt myös jo aika monta vuotta ja haluan kaiken loppuvan. Kunhan saisin sydämeni kovettumaan jollain lailla ja osaisin kunnella mitä mun järki sanoo. Osuvasti kuvailet mun tilannetta muuten. Luulin olevani ainut hölmö tällaisessa tilanteessa koskaan.
        Jospa tällä kertaa onnistaa ja kykenen itse päättämään tämän show'n.

• kestämistä

Tiedän tunteen.Ravuista ei ota mitään selvää ovatko tosissaan vai ei.Saattavat loukkaantua yhtäkkiä jostain kuukauden takaisesta asiasta tai sitten ovat niin ailahtelevaisia että perässä pysyminen välillä on aivan mahdotonta ja muistavat kyllä kaikki loukkaukset lopun elämänsä.

• juuh...

Ei tarvi enään kestää näköjään. Salaisuuksien mestari on se rapumieheni ja luultavasti suhteemme on nyt todellakin loppunut. Salasi pitkään erilaisia asioita, mitkä kuitenkin tulivat vahingossa ilmi ja hän ei kestä sitä näköjään.

• rapumies.
        juuh... kirjoitti:

Ei tarvi enään kestää näköjään. Salaisuuksien mestari on se rapumieheni ja luultavasti suhteemme on nyt todellakin loppunut. Salasi pitkään erilaisia asioita, mitkä kuitenkin tulivat vahingossa ilmi ja hän ei kestä sitä näköjään.

...olemme me kyllä aika vauveleita, no ehkä sitten vanhempana.Niin olisiko täällä sellaista "täysikasvuista" rapumiestä, antaako ikä järkeä?

• Naikkonen 2
        rapumies. kirjoitti:

...olemme me kyllä aika vauveleita, no ehkä sitten vanhempana.Niin olisiko täällä sellaista "täysikasvuista" rapumiestä, antaako ikä järkeä?

koskaan kasva aikuiseksi, teidän pitää vaan kestää omaa olemustanne, mutta hei ainahan naisia riittää!!

• -aurinko-
        Naikkonen 2 kirjoitti:

koskaan kasva aikuiseksi, teidän pitää vaan kestää omaa olemustanne, mutta hei ainahan naisia riittää!!

niin ainahan niitä naikkosia riittää jotka pilaavat toisten elämää..menes peilin eteen ja kato mitä näät siellä.

• - kuu-
        -aurinko- kirjoitti:

niin ainahan niitä naikkosia riittää jotka pilaavat toisten elämää..menes peilin eteen ja kato mitä näät siellä.

kenen pitää katsoa peiliin ?? Rapumiehen joka vaihtaa naista jatkuvasti vai nainen jonka rapumies on pettänyt??

• mollaa ittees
        - kuu- kirjoitti:

kenen pitää katsoa peiliin ?? Rapumiehen joka vaihtaa naista jatkuvasti vai nainen jonka rapumies on pettänyt??

jos kantti kestää eläkä rapumiehiä hauku! ei olla petetty. Mitäs tulimerkit meihi koskee.

• -aurinko-

ravusta ei aina tiedä onko se harkittu teko vai harkitsematon mut sie ite päätät mitä sun tarvii sietää ja kestää..oletko sinä aina se loukkaaja vai miten se menee..jokainen meistä itse tiensä valitsee ja toivon sinulle jaksamista vaikean päätöksen edessä

• muita lainkaan.

Puhu hänen kanssaan. Voi olla, että hän antaa anteeksi, sillä suurimmat osat antaa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5770
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5263
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2984
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2434
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1922
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1624
    Aihe