Mikä se on teidän mielestänne?
Oma valintani on Angel Dust, sillä se on musiikillisesti yksi kaikkien aikojen monipuolisimmista levyistä.
Levyltä ei löydy heikkoa kohtaa. Itselleni sen loisto paljastui vasta usean kuuntelun jälkeen. Kuunnelkaapa muuten peräkkäin tältä levyltä löytyvä Malpractice ja CMX:n Luuhamara-kappale...
Kaikki Pattonin aikaiset levyt olen kuullut. Hyllystäni löytyy myös King for a day..., joka sisältää kenties yhtyeen parhaan ja sekopäisimmän kappaleen...ja sehän on Pattonin äänirepertuaaria mestarillisesti esittelevä Ugly in the morning.
Faith No Moren paras levy
8
534
Vastaukset
- FNM-
Angel Dust.
hyviä biisejä mm. Kindergarten, The Gentle Art Of Making Enemies, Everythings Ruined, Ricochet jne. - tontza
Mulle se tulee kyllä aina olemaan King for a day, fool for a lifetime. Kun on kuitenkin heidän raskain levynsä. Mutta myöskin Angel dust lähinnä Midlife crisisin takia. Mutta Album of the yeariltäkin löytyy pari vallan mahtavaa stadion-biisiä.
fool for a life time... Loisto lätty. Enkeli pöly on kanssa ällistyttävä muttei kolahda jotenkaan samalla tavalla, kun ton edellä mainitun tietynlainen maaninen syke.
Mut mieli voi aina muuttua... Kaikki Faith No Moren tuotokset on enemmän tai vähemmän hyviä.- metalunion
Flutteri kirjoitti:
Angel Dust on kokonaisuutena parhain. Unissani olen täällä hölissyt.
Don´t look at me, im uggly in the morning digging the grave. Se oli järisyttävä kokemus, kun sai Angel Dustin toimimaan.
metalunion kirjoitti:
Don´t look at me, im uggly in the morning digging the grave. Se oli järisyttävä kokemus, kun sai Angel Dustin toimimaan.
Sammoo mieltä, molempi parempi. Mut sait Enkeli pölyn toimimaan yhdistelemällä King For A Dayn biisejä...? Vai... tai sitte myö en ymmärrä... ;D
- koeputkiaikuinen
Tää on yks klassisista ikuisuuskysymyksistä. Kolme viimeisintä levyä mulla on ja kaikki on loistavia. Jonkunnäköinen kumma side on kuitenkin syntynyt tohon Album of the yeariin, joten sanotaan se. Stripsearch on uskomattoman hieno biisi.
- Paras...
The Real Thing
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427