”Eduskunnasta putoaminen otti todella koville: Arto Bryggare aikoo hakeutua lääkärin hoitoon, ellei olo ala tasaantua.”
Naurettavaa
”Vaalien jälkeinen päivä oli vaikea, lyijynharmaa. Tippa tuli silmään turhan monta kertaa. Jopa hengittäminen oli vaikeaa.”
Naurettavaa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200703305922772_uu.shtml
Arto Bryggare Häpeä
9
959
Vastaukset
- -l-
...tai juopottelu. Ei tuota häpeää kestä millään.
- kun menettää
6000 joka kuukausi kun sen sai ennen tekemättä mitään
- isokenkä-kalle
melkein 2000€ siihen päälle, tekemättä mitään muuta kuin tulla aamuhölkällä paikalle painaan nappia.
- Itkettää
Arton historia on pelkkää itkua.
- -ll--
Tosimies ei häpeä näyttää tunteitaan!
- etsimään!
Bryggarella on juoksenteluajoista asti ollut hirveän iso ego ja kamala selittelemisen tarve. Nyt on kamala tilanne, kun ei ilmaiseksi tule rahaa, ei juoksemisesta, ei napin painelusta, ja pitäisi rahaa saada entiseen malliin. Kyllä varmasti ahistaa, kun kukaan ei enää tykkääkään...
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
on perseestä ja syvältä sieltä, täysin turha, turhempi kuin kakkapökäle!
- saman kokenut
Arto otti työnsä tosissaan ja olisi halunnut jatkaa. Empaattinen mies, lämmin ja luotettava. Tunnen tuskaa, olen kokenut saman. Kaikkea hyvää toivon Artolle.
En ymmärrä noita pilkkaajia, ehkä saavat vielä omaan nilkkaan. - Phaedra
niin tyhmä nyökyttelijä ja Halosen palvoja. Ihan oikein Bryggarelle ja Backmannille, että putosivat. Jäivät kansan mieliin vain kahtena ääliönä nyökyttelijänä tai pitäisikö sanoa hyödyllisenä idioottina.
Nyt vain reippaasti työnhakuun. Kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih476057Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6262462Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791070
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3341061Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551020Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62975- 61925
- 228844
- 49791