Pertti Päätäi istui nojatuolissaan ja pyöritteli peukaloitaan. Ei kerrassaan mitään tekemistä. Silloin Pertin kännykkä soi. Soittaja oli Simo Saivari. - Pertti, Simo täällä! Tuu äkkiä auttamaan, täällä on tapahtunut jotain IHAN HIRVEÄÄ!
Pertti ryntäsi ovesta ja juoksi kohti Simo Saivarin asuntoa. Mitä ihmettä Simolle oli sattunut?
Katastrofi
3
345
Vastaukset
- kääkkäääääääk
Pertti saapui puuskuttaen Simon asunnolle ja porhalsi ovesta sisään. Simo istui ruokakomeron ovella ja osoitti itkien hyllyjä.
- Katso nyt Pertti... kuka on niin sairas sadisti että menee tekemään tällaista... BUHUHUU!
Pertti Päätäi tuijotti tyrmistyneenä hyllyjä. Kaikkien ruokien päälle oli ripoteltu jotain valkoista jauhetta.
- Hyönteismyrkkyä, Pertti, se on hyönteismyrkkyä! Joku kaheli on ripotellut mun kaikkiin ruokiin hyönteismyrkkyä! BUHUHUU! tyrski Simo Saivari.- Urmas Y. Kyykkä
Pertti Päätäi raapi korvallistaan ja urahti sitten: - Minäpä tiedän! Soitetaan Tero Torakalle. Hänellä on kokemusta tällaisista jutuista.
- sfinkse
Tero Torakka tuli, hieroi hyönteismyrkkyä pen*****nsä ja aloitti hitaat työnnöt, ensin kuusi kertaa Päätäihin, sitten kuusi kertaa Saivariin. Sitten hän laukesi kummankin päälle ja huusi: "Miettikää seuraavalla kerralla kuusi kertaa, ennen kuin pyydätte minut apuun!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728