Onko kenelläkään tietoa, että mitä kautta kannattaa lähteä irroittamaan vuosimallin 1997 Diesel Corsan (1.7) starttimoottoria? Ja mitkä osat ovat välttämättömiä irroittaa, jotta sen sieltä saa irti?
1.7D Corsan starttimoottori
1
960
Vastaukset
- Aika helppoa
Startti on kiinni kahdella pultilla, toisen saat irti alakautta, pultti on suurinpiirtein vaihteenvalitsimen nivelen kohdalla, hankala nähdä, pultin kanta kokoa 14mm. Toisen pultin saat irti yläkautta, suurinpiirtein öljynsuodattimen kohdalla, pultin kannan takana on myös johtojen/vaijereiden kiinnityssanka, se hieman harhauttaa, pultin kanta kokoa 17mm tai 19mm.
Alakautta startista pitää irrottaa ohut herätevirtajohto ja paksumpi virtajohto, joka on 13mm mutterin takana. Startti pois alakautta, pahuksen ahdasta mutta kyllä se sieltä tulee. Voit pyytää kaveria vaihtamaan sopivan vaihteen kun olet auton alla, vaihteenvalitsimen nivel kun on hankalasti startin alla.
Jos olet ostamassa uutta starttia, se Hitachi S114-850B.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371