Hei
Näkikö joku palstalaisista 50-vuotisjuhlanäytöksenä esitetyn Dovzenkon "Maan", jota Koiton laulu "säesti"?
Itse olen vuosien varrella nähnyt leffan moneen kertaan; aikanaan se kuului lemppareihini.
Mitä piditte esityksestä?
Asenteellista tai ei, minä en pitänyt. Minusta hieno, ilmeikäs elokuva vesitettiin ja pilattiin alleviivaamalla, lihavoimalla ja kursivoimalla tapahtumia ja tunnelmia musiikin avulla.
En tiedä, saatan mustasukkaisesti varjella jotain "alkuperäistä" kokemustani. Hienoahan on, että uutta kokeillaan, mutta tämä meni mielestäni metsään.
Mitä mieltä olette? Kommentteja, please.
ONKO ELOKUVA-ARKISTOSSA KÄVIJÖITÄ?
jadesoturi
1
199
Vastaukset
- sasae
Tuota en nähnyt, kun asun ulkomailla, onnistuneita mykkäfilmisäestyksiä tosin yleensä. Mutta yhden musiikilla pilatun näin kerran: varhainen Sveitsissä tehty mykkäfilmi (nimeä en just nyt muista), johon joku 20 vee mistään mitään tajuamaton kolli teki syntikkasäestyksen tekemällä jopa lehmien muu-ammunnat sillä syntikalla - siis joka kuva alleviivattiin ja tulkittiin ja äänet yks yhteen. Kamala musa, hieno elokuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407