Olen ollut siitepölyallergikko jo parinkymmenen vuoden ajan. Vahvimpana koivu,mutta nyt huomasin myös lepän aiheuttavan tukkoisuutta ym.
Iholleni on ilmestynyt viikon sisällä inhottavaa ihottumaa joka kutisee niin pirusti. Sitä esiintyy jaloissa,käsissä,mahassa ja rinnassa. Vähän kuin nokkosihottumaa (?)
Onko kellään siitepölyallergikolle tullut ihottumaoireita? Minulle ihan uusi juttu,mutta en ole keksinyt muitakaan aiheuttajia. Ruokavaliota tms. en ole muuttanut.
Ihottumaa kevätaikaan?
2
516
Vastaukset
- tullut yhtäkkiä
pientä kutisevaa ihottumaa käsiin ja jalkoihin. Ihan yhtäkkiä saattaa alkaa kutittamaan. En ole ainakaan ennen ollut siitepölyallergikko, joten en edes tiedä mistä se johtuu.
- kylläpä vain
Mulla tuli joku vuosi yht äkkiä hirvee ihottuma. En edes ollut sitä ennen kärsinyt pahemmista oireista, vaikka olin jo aikuinen silloin ollut monia vuosia. Ihan semmonen ihottuma käsivarsiin ja luulen,että se oli koivusta. Työmatkalla näes kävelin aina semmosen valtavan koivukujan läpi. Olin töissä sellaisessa paikassa, jossa on lääkäreitäkin, joten lekuri antoi allergialääkkeitä ja ihottuma hävis. Hän ainakin piti sitä ihan tyypillisenä allergiaoireena. Nyt ei oo vuosiin tullut ihottumia, mutta tänä vuonna aivastelen, vaikkei yleensä olekaan pahempia yliherkkyyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184