Olen vapaaehtoinen tekemään sivuillesi layoutin! Jos haluat että teen sinulle layoutin, niin ilmoita vaan aihe, värit, ja kerro vaikka jos haluat siihen jonkun tietyn kuvan, niin voin tehdä sinulle layoutin parissa päivässä! Esimerkki
http://www.freewebs.com/remon-k/lay1.bmp
tuo on yksi tekemistäni layouteista
Layoutit
4
500
Vastaukset
Täytynee varoittaa herkkäuskoisia ihmisiä: tuo .bmp-loppuinen osoite viittaa Windows Bitmap -muotoiseen kuvaan, ei verkkosivuun. Kuva on tolkuttoman iso bittimäärältään. Kuvaa katsomattakin voi siis päätellä, että verkkojulkaisemisen ymmärrys on sillä tasolla, että Pikku_pöpön ilmaiseksi tekemä layout ei ole läheskään hintansa arvoinen.
- askilobym
Eihän tota latautumista jaksa hullukaan odottaa loppuun asti ellei oo jotain tuhannen megan nettiyhteyttä. Tossa odottelussa asiakkaat kaikkoaa muualle.
- pikku_pöpö
Juu, minulle on kyllä puhuttu tuosta samasta asiasta aiemminkin :P Tuo oli varaan ensimmäinen tai toinen layouttini mitä olin ikinä tehnyt... :P
- kas pikkupöpö
ystävän neuvo:
Jos laitat jotain tämänkaltaisia kuvia porukan luettavaksi niin pakkaa .jpg-muotoon ja
*korkeintaan* 200kB isoksi niin joku
jaksaa lukea ja kiinnostua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164