Ihan vain tämän takia:
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-18746
Mun pitää hankkia papukaija
5
885
Vastaukset
Minulla olisi puhuva siniotsa-amatzonnaaras tarjolla.
Tied. gibson61@suomi24.fi / p. 0404101540.- miks ihmeessä
mi,si sun pitää hankkia yhden videon takia papukaija ?? en tajuu..
- ####
miks ihmeessä kirjoitti:
mi,si sun pitää hankkia yhden videon takia papukaija ?? en tajuu..
miksi helvetissä sinun on PAKKO ostaa papukaija koska tuo lintu kiroili ?? en tajua .. siksikö että opettaisit sen puhumaan .. älä ole IDIOOTTI
- maiskuut
hahahah. oli hyvä. varsinkin loppu.
Hei ihmiset oikeesti. Ette voi olla noin hölmöjä. Kirjoittajan papukaijan osto pelkästään kiroilun takia on (todennäköisesti) vitsi. HUUMORINTAJU HOI, ÄLÄ JÄTÄ!- Ei hyvänen aika...
Siis olen aivan samaa mieltä noitten edellisten kirjoittajien kanssa... Mutta tuo video oli kyllä niin hyvä, katsoin sen varmaan 5000 kertaa, ja koskaan ei pokka pitänyt!! :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066872- 954391
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483756Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483492- 513448
- 1863399
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242909- 672614
- 452461
- 131824