pojallamme nyt 3:tta kesää oireilee silmät ja nenu. silmät kirvelee ja nenä tukossa. Vielä ei ole tutkittu mikä(mitkä) oireet aiheuttavat, mutta alkavat aikaisin keväällä(tänään!) ja loppuvat elokuun lopussa. Loppukesästä pärjättiin pelkillä lomudal silmätipoilla. zyrteciä meni muuten koko kesä.
nyt olemme saaneet pienen takapihan ja mietin mitä uskallan sinne istuttaa. pelkkä nurmi jo aiheutti voimakkaat oireet ekana kesänä(allergia "puhkesi" nurmella) mitenkähän kannattaisi edetä? riippahernepuu ja omenapuu olisi ommia toiveitani, mutta..käyköhän ne?
pitää laittaa ainakin nyt ekaksi yksivuotisia kukkia ruukkuun, saa nopeasti "hengiltä" ja vietyä pois.
allergia ja puutarha
linkkejä
2
553
Vastaukset
- nenään..
Itse olen allerginen vaikka mille; lukuisille siitepölyille, pöypunkeille, eläimille yms. Koko ikäni olen sairastellut kaikenlaisin oirein, mutta en enää.
Sain lääkäriltä reseptin Flixonaseen. Sitä suihkautan joka aamu yhden annoksen molempiin sieraimiin, eikä allergisista oireista ole tietokaan. Elän aivan normaalia elämää, en varo mitään, enkä sairasta enää nuhaa tai ystkää oikeastaan koskaan. - osta valmista jogurttia
http://www.vuohet.net/foorumi/viewtopic.php?p=8862&sid=4ad0897a4b3de24d8088a2fff4e213eb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411