Kuinka koulussa voi välttyä kuulemasta evoluutioteorian opetusta? En usko olevani karvaisesta apinasta lähtöisin.Vaikkakin ihminen juhlapyhien aikoina varsinkin pikkujouluissa kyseistä elukkaa muistuttaakin.
Kertokaa mulle
3
331
Vastaukset
- Matti E Simonaho
Darwinin evoluutioteoria on helppo todistaa vääräksi kuten met kristinuskonkin esittämät "totuudet".
Teoria ei ole koskaan totta. Apinasta-Ihmiseen -kehitys on teoria. Minä en ole teoria koska minä olen totta.
" Teoriakejussa kaikki teoriat ovat valheita ensimmäisestä viimeiseen, koska jokainen teoria on todistettu valheeksi uudella valheella. "
Todistin juuri kaikki teoriat vääriksi nykypäivästä taaksepäin aina siihen saakka kun ensimmäinen teoriakejtussa oleva teoria esitettiin - Yhdellä lauseella.
Mikael Agricola ei ole Suomen kirjakielen kehittäjä koska häntä ei ole koskaan ollut olemassa.- tuleva uskontotieteilijä
länsimaisessa opetuksessa et voi välttyä kuulemasta siitä.
se on totuus.
ei teoria.
- Lue
Tässä sivussa saa selville enemmän.
http://www.harunyahya.com/other/fi/books/evolution/evoluution_petos_specialpreface.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579