Tuhoon tuomittu?

Oinas&Vesimies

Minulla siis oinasmies, naimisiin pamautettiin, mutta ah ja voi tulisia riitoja. Toisaalta mies leppyy todella nopeasti, ensin lauottuaan kaikenlaisia solvauksia. Loppujen lopuksi on muka aina itse se loukattu ja surullinen osapuoli. Millaisia kokemuksia muilla, eritoten oinas-vesimies-pareilla?

2

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestääääää

Mies on vesimies, nainen oinas. Yhteistä taivalta on takana pian 27 vuotta, siitä naimisissa 20.
      Kyllä räiskyy, ja kovalla äänellä, mutta niin vain on kestänyt. Nyt lapsista vanhempi alkaa tunkea jalkaa ovenrakoon ja suunnata omilleen.

Ei kannata jäädä murehtimaan riitoja, niitä tulee ja menee. Toisesta sisään ja toisesta ulos, useimmiten oinas-ihminen sanoo ensin ja ajattelee vasta sitten, jos sittenkään. Ei tarkoita sitä mitä sanoo.

• Kate83

Oon vesimies nainen ja mieheni oinasmies.. ja tosiaan noit riitoi on ollu ja suuria solvauksia oon saanu kuulla monet kerrat.. Mutta on oppinut huomaamaan että olen hyvin herkkä ja sanoo aina jotta ei tarkoittanut sitä mitä sanoi..katuu sanojaan ja näyttää sen välittömästi hellyydellä kun huomaa että on loukannu jotenkin.. Ja nostaa surullisen mielen korkeuksiin omilla hauskoilla jutuillaan, että tulisi parempi mieli ja että unohtaisin mitä hän sanoi=).. Ja sit jatketaan elämää kuten ennen riitaa..Ja arkielämäs näyttää tunteensa minua kohtaan ja on yllätyksellinen=).. Hän on hyvin määrätietoinen, tietää asioista aika paljon ja tietää mitä haluaa..mutta olen tullut oppimaan ja huomaamaan jotta hän on sisimmässään hyvin herkkä ja itse tunnon nostamista kehumalla ja kannustamalla.. Oon joutunut nostattaan ja se on tuonut hänelle lisää varmuutta siihen että hän ei tappele arkipäivän asioista yksin vaan me kohdataan ne yhdessä.. Ja hän tietää jotta olen hänen tukenaan aina=).. Ja kysyykin multa useaan asiaan neuvoo=).. Mut näin meillä..täs yks osa siitä=)!..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4914
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3985
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2331
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1938
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1828
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1185
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1124
    Aihe