Olen jo useamman kerran baarissa törmännyt siihen, että nuoret (20-25v) naiset tulee ohimennen puristelemaan takamuksesta.
Ennenhän tuo oli lähinnä miesten puuhaa ja aiheutti usein vastapuolessa kiukun sekaista pahennusta. Mutta miten siihen miehenä pitäisi suhtautua?
Yleensä puristelua harrastaa ihan kohtuu hyvännäköinen nainen. Miksi? Onko epätoivoisessa miehen puutteessa vai eikö osaa muita tapoja lähestyä? Viimeksi en enää edes vilkaissut minkä näköinen pirkko siellä puristelee, kun alkaa vähitellen kyllästyttää koko touhu.
Naiset puristelee per***stä
27
6836
Vastaukset
- mutta
imarreltu taidat kuitenkin olla. ;)
- jos naiset
puristelisivat etupuolelta?
Sekin päivä vielä koittaa tasa-arvon lisääntyessä. - mikäihhhme
Minua puristellaan myös,ja vaikka tunnenkin oloni imarrelluksi, mietin mitä nainen tuumaisi jos minä puristelisin häntä persiistä?
Varmasti olisin saanut litsarin, porttikiellon ravintolaan sekä syyteen seksuaalisesta ahdistelusta.
Tasa-arvon nimissä minun olisi pitänyt tehdä kait sitten rikosilmoitus naisesta joka viimeksi ahterissani roikkui?- jos ei kuitenkaan
Minä istuin kavereiden kanssa baarijakkaroilla ja selän takaa kömpi mies ja PURI perseestä. Olin jotain 19.v., äijä jotain kolmekymppinen. EI sellaisista tehdä mitään ilmoituksia, sellaiset
'otetaan hyvällä huumorilla' tai muuten saa haukut niskaan.
Koittakaahan tekin sopeutua tähän maailmaan, pääsette helpommalla kumminkin kuin naiset.
Nyt olen jo kolmekymppinen ja suhtautuisin asiaan aika eri lailla, en paljon hätkähtäisi mutta pitäisin tyyppejä jotenkin onnettoman alkeellisina, ei mitään tervettä ihmissuhdetajua... - sikajuntti
jos ei kuitenkaan kirjoitti:
Minä istuin kavereiden kanssa baarijakkaroilla ja selän takaa kömpi mies ja PURI perseestä. Olin jotain 19.v., äijä jotain kolmekymppinen. EI sellaisista tehdä mitään ilmoituksia, sellaiset
'otetaan hyvällä huumorilla' tai muuten saa haukut niskaan.
Koittakaahan tekin sopeutua tähän maailmaan, pääsette helpommalla kumminkin kuin naiset.
Nyt olen jo kolmekymppinen ja suhtautuisin asiaan aika eri lailla, en paljon hätkähtäisi mutta pitäisin tyyppejä jotenkin onnettoman alkeellisina, ei mitään tervettä ihmissuhdetajua...Olisit vain tehnyt ilmoituksen. Niinkauan kuin te naiset sulatatte nämä asiat ja otatte ne "hyvällä huumorilla", niin kauan homma jatkuu.
Jos asialle ei mitään tee niin tyhmää siitä on valittaa. Vielä tyhmempää on laittaa vahinko kiertämään. - minihillosikamunkki
sikajuntti kirjoitti:
Olisit vain tehnyt ilmoituksen. Niinkauan kuin te naiset sulatatte nämä asiat ja otatte ne "hyvällä huumorilla", niin kauan homma jatkuu.
Jos asialle ei mitään tee niin tyhmää siitä on valittaa. Vielä tyhmempää on laittaa vahinko kiertämään.Ehkä ilmoitus on liian ylitseampuvaa, mutta portsarille sitten?
- tunteen..
vastaan sulle ihan samalla tavalla kun minulle miesten suusta vastataan.
Älä jaksa kitistä, eiks oon hyvä että saat huomiota. TAI Eihän toi nyt niin iso juttu ole, sähän siitä ison teet.
Ehkä nyt miehenä tajuat että tietynlainen ahdistelu alkaa suoraan sanoen vituttamaan. Varsinkaan kun miehet ei sitä ylipäätään ota vakavasti. Ellei joku vieras ole puritelemassa omaa tyttöystävää.
Kyllä se vaan on niin että haluan itse henk.koht pitää oman perseeni ja tissini ihan omina. (tai siis aviomiehenihän ne on =D) - -nainen-
Ei ole aavistustakaan. Ei ole koskaan tullut edes mieleen koskea tuntemattomaan mieheen, saati sen takamukseen.
Seksististä? Vai huomion hakua? Vai... - sp 86
Kukaan nainen ei ole koskaan ahdistellut minua fyysisesti. Ole onnellinen, että sinua ahdistelevat!
- naisena
tulisi mieleenkään puristella miesten peppuja.
- Kun ..
Minun etumustani puristelevat koko ajan nämä 17-18v. pimut. Se tuntuu maar nololta ja tunkeilevalta!
- Julia
Tunnustan, että tuota on tullut joskus harrastettua ja se edellyttää sitä, että miehellä on hyvä perse ja hyvännäköiset housut. Lökäpöksyjä ei puristele kukaan. Kyse ei ole mistään miehen puutteesta tai edes lähentelystä, vaan enemmänkin hauskanpidosta pienessä siiderissä. Ja siitä tiedonhalusta, että tuntuuko se yhtä kivalta kuin näyttää.
- Sinusta..
Tuntuisi jos miehet pikku siiderissä puristelis sun persettä?? ihan vaan hauskanpitoa ajatellen.. tämäkö on sitä tasa-arvoa ei jumalauta..
- Julia
Sinusta.. kirjoitti:
Tuntuisi jos miehet pikku siiderissä puristelis sun persettä?? ihan vaan hauskanpitoa ajatellen.. tämäkö on sitä tasa-arvoa ei jumalauta..
mutta ei tosta nyt kannata ihan hirvettä hernettä nenään vetää, paitsi jos on miehen kanssa liikenteessä.
- go julia
Julia kirjoitti:
mutta ei tosta nyt kannata ihan hirvettä hernettä nenään vetää, paitsi jos on miehen kanssa liikenteessä.
Toi oli tosi virkistävää! Hyvä että on naisiakin jotka osaa pitää hauskaa. Ja miehet ei kestä jos muutamakin nainen tota mieltä, vaikka miehistä niin iso osa ahdistelee naisia paljon törkeemmin??
- meininkiä
go julia kirjoitti:
Toi oli tosi virkistävää! Hyvä että on naisiakin jotka osaa pitää hauskaa. Ja miehet ei kestä jos muutamakin nainen tota mieltä, vaikka miehistä niin iso osa ahdistelee naisia paljon törkeemmin??
No, puristelkaa sitten niitä lihavia kolmi-nelikymppisiä humalaisia perheenisiä.
On se hienoa että tasa-arvon nimissä naiset saa jättää aivot narikkaan ja sikailla mielin määrin. - Julia
meininkiä kirjoitti:
No, puristelkaa sitten niitä lihavia kolmi-nelikymppisiä humalaisia perheenisiä.
On se hienoa että tasa-arvon nimissä naiset saa jättää aivot narikkaan ja sikailla mielin määrin.onpa sulla pipo kireällä! Kumpi lienee kireempi pipo vai pepa, he hee. En kai mä nyt mitään perheen isien pepoja puristele, sehän nyt vasta tyhmää olisi. Ja mun aivothan just niitä hormooneja erittää, ja ne saa taas mut hyvää pepaa ihailemaan. Relaa.
- Lady.
se on vain leikkiä miehen tai kaverin kustannuksella..joskus niin tehdään vain kaverin kiusaksi, että kun puristaa halutaan että mies lulee tekijän kaverin sen tehneen..kännissä tuppaa oleen ihme huumoria aina.
- sen näen
Humalatilan piikkiin tuollainen pusertelu kai enimmäkseen menee, puolin jos toisinkin.
Tuntuu vaikealta kuvitella normaaliälyistä ihmistä selvin päin käymässä kiinni vennonvieraan ahteriin.
Mutta sitä mieltä olen, että tällaisessa toilailussa ei sukupuolella ole väliä. Kummankin sukupuolen edustajilla on kaksiosainen takalisto ja kaksi kouraa, joita voi sitten käytellä omien mielihalujen ja toisen osapuolen sietokyvyn rajoissa. - ja muutakin
sen näen kirjoitti:
Humalatilan piikkiin tuollainen pusertelu kai enimmäkseen menee, puolin jos toisinkin.
Tuntuu vaikealta kuvitella normaaliälyistä ihmistä selvin päin käymässä kiinni vennonvieraan ahteriin.
Mutta sitä mieltä olen, että tällaisessa toilailussa ei sukupuolella ole väliä. Kummankin sukupuolen edustajilla on kaksiosainen takalisto ja kaksi kouraa, joita voi sitten käytellä omien mielihalujen ja toisen osapuolen sietokyvyn rajoissa.Oletteko yli kolmekyppiset huomanneet, et baarielämä on muuttunut 10 vuodessa melkoisesti!
Perseestä puristella minuakin aika useinkin baarissa ja muutakin jopa suoria ehdotuksia 5 minutin juttelun jälkeen!
Suurin piirtein joka toisen ikäiseni naisen otsassa karrikoidusti teksti "pane mua"
Ei 10-15 vuotta sitten baari elämä sellasta ollut, vai onko nämä vapaat yli kolmekymppiset mimmit niin kumppanin tarpeessa, että tarvitsee noin suoraan asiat esittää?? - sen näen
ja muutakin kirjoitti:
Oletteko yli kolmekyppiset huomanneet, et baarielämä on muuttunut 10 vuodessa melkoisesti!
Perseestä puristella minuakin aika useinkin baarissa ja muutakin jopa suoria ehdotuksia 5 minutin juttelun jälkeen!
Suurin piirtein joka toisen ikäiseni naisen otsassa karrikoidusti teksti "pane mua"
Ei 10-15 vuotta sitten baari elämä sellasta ollut, vai onko nämä vapaat yli kolmekymppiset mimmit niin kumppanin tarpeessa, että tarvitsee noin suoraan asiat esittää??tekstejä miesten otsassa on ollut kautta aikojen?
Kuinka ja miksi miesten sikailu on mielestäsi hyväksyttävämpää kuin naisten?
Miltä teistä miehistä tuntuu maistaa omaa lääkettänne?
Itse en mistään hinnasta likaisi käsiäni yhdenkään vennonvieraan humalaisen äijän persvakoon, en edes vaatteen läpi. Enkä siedä yhdenkään äijän käpälöintiä.
Koettakaa sivistyä, miehet ensin. Tehän sikailunkin aloititte. - jipsaf
sen näen kirjoitti:
tekstejä miesten otsassa on ollut kautta aikojen?
Kuinka ja miksi miesten sikailu on mielestäsi hyväksyttävämpää kuin naisten?
Miltä teistä miehistä tuntuu maistaa omaa lääkettänne?
Itse en mistään hinnasta likaisi käsiäni yhdenkään vennonvieraan humalaisen äijän persvakoon, en edes vaatteen läpi. Enkä siedä yhdenkään äijän käpälöintiä.
Koettakaa sivistyä, miehet ensin. Tehän sikailunkin aloititte."se on miehen vika, että mis on sika"
mutta mikähän mahtaa olla syy että miksi miehet käyttäytyy niin sikamaisesti yleensä.... (jos ei lasketa alkoholia) ? ;P miettikääs tuota
- vili
v-mäistä se on.
baaris käyt sanoo pokelle, että toi ämmä on ollut kankussa kiinni koko illan ja ei jaksaisi katella. niin asiallehan ei tapahdu yhtään mitään.
sitten sanoin että suksihan huora vittuun, kun tuli uudestaa puristeleen...ja kuis ollakkaan lensin baarista pihalle. - impulsus
Puristelu on aika villiä meininkiä.
Aivot antaa impulssit käsille ja kädet tekee työtä käskettyä. Kiinnostaisi tietää kulloinenkin lause kokonaisuudessaan, sanamuodot tarkalleen, joilla aivot antaa komennon. - moro--1
Eihän toi mitään mutta minua yks pirkko kävi suoraan haaroväliin kiinni. Mietin vaan jos olisin itse miehenä tehnyt jollekin naiselle samanlaiset olisin varmaan saanut pokelta turpaan ja porttikiellon.
- kokemuksesta puhun
...ventovieraan ihmisen persettä. Jos ihminen kunnioittaa itseään ja sitä kautta myös muita ihmisiä ja omaa alkeelliset käytöstavat niin näille normaaleille ihmisille on itsestään selvää että toista lähestytään suullisen vuorovaikutuksen avulla.
Yksikään puristelija ei oo mulle kelvannu. Eikä tuu kelpaamaan. Minua kun tulisi hyvännäköinen nainen takamuksesta puristelemaan, tekisin samalla mitalla takaisin, puristelisin takapuolesta tai peräti rinnoista. Tuon parempaa osviittaa naisen aikeista en tarvitse. Mutta milloin tiedän milloin olen liian pitkällä, eli peräti seksuaalirikoksen tai -ahdistelun puolella? Onko se veteen piirretty viiva? Useinhan minulla on tuollainen mielessä, mutta en voi tietää naisen aivoituksista ennalta, mikä on sopivaa, mikä taas ei ja missäkin tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144