Ni mistäs sais sillasii potkulautoi, jossa ois etujouset? Meinaan sillasta, jonka renkaat ei oo kumii, vaan samaa ainetta kuin esim skeittilaudan renkaat.
Potkulauta
3
1998
Vastaukset
- kyllä
Bilteemasta vois saada
- minä...
Ei ollu biltemassa. ei ainakaan sen sivuilta löytyny muuta kuin myynnistä poistettuja. Itekkin on tullut putkulautailtua siskon(lol) potkulaudalla joka sitten hajos kun tarpeeks hyppi... huuto.net:iin en oikeen luota vaikka sieltä jotain löytytykin. Eikö oikeesti missään enää myydä niitä kun se villitys jo loppu? Kai kun kaikki haluaa matkia muita ja joku pissis sano et potkulaudat on tyhmiä ja rumia ja sit kaikki sen fanit sit matkisitä ja niin se sit varmaan loppu kaikkialla. Että on tämäkin tyhmää.
- ploz
minä... kirjoitti:
Ei ollu biltemassa. ei ainakaan sen sivuilta löytyny muuta kuin myynnistä poistettuja. Itekkin on tullut putkulautailtua siskon(lol) potkulaudalla joka sitten hajos kun tarpeeks hyppi... huuto.net:iin en oikeen luota vaikka sieltä jotain löytytykin. Eikö oikeesti missään enää myydä niitä kun se villitys jo loppu? Kai kun kaikki haluaa matkia muita ja joku pissis sano et potkulaudat on tyhmiä ja rumia ja sit kaikki sen fanit sit matkisitä ja niin se sit varmaan loppu kaikkialla. Että on tämäkin tyhmää.
no mä löysin omani intersportista ja citymarketista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573595
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 532297
- 372258
- 432248
- 162236