Muuton jälkeen ei löydy mistään, Eli mitä tehdä?
Mistä saisi uuden ja miten?
Tarkoitan siis sitä lappua mikä pitäisi olla mukana kuin armeijaan menee.
Kutsunnoissa saatu lappu hukassa.
9
17044
Vastaukset
- Vanha majuri
Periaatteessa et tarvitse muuta mukaasi, kuin itsesi ja henkilöllisyystodistuksen. Tarkemmin asiat ovat tuosta linkistä löytyvässä Varusmieheksi-kirjasessa.
http://www.mil.fi/varusmies/
Hukkaasit litterat, joten joudut maksamaan matkat itse, mutta kuitit lipuista kanattaa ottaa talteen, monissa tapauksissa saat rahat takaisin kuittia vasten.
Tiedäthän täysin varmasti, koska ja minne olet menossa? Jos et tiedä, niin soitto sotilasläänisi esikuntaan. Numerot ovat tuossa samassa kirjasessa. Suomen valtio on siitä kiva, että ne ei unohda sua vaikka lappu olisi kadoksissa, eli kyllä sä sinne inttiin pääset ilman lappujakin
- Militantti
...vielä poliisisaattueen kera!
- Anonyymi
Entä jos on epilepsia eikä saa c papereita
- Anonyymi
Pääseekö ? Vaikka ei ole henkilöllisyys todistusta eikä palveluksenaloitusmääräystä ?
- tiedä kui
sielä tollasille menetellään? Spollet vie sut eri huoneeseen, ensin pieksee pampulla ja lopuksi niskalaukaus ja takaovesta pihalle ojaan.
- gfhfgh
Soitat sinne esikuntaan ja vähän kyselet niin he kyllä neuvovat mielellään.
- ei hätää
Soitto esikuntaan. meni ehkä minuutti kun sanoin oman henkilötunnuksen ja se nainen siel tulosti uuden ja pisti ykkösluokan postiin. huomenna uus lappu ja maanantaina inttiin !
- Anonyymi
Ota yhteyttä aluetoimistoon niin lähettävät sieltä uuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007