mistä voisin ostaa pikku marjan eläinkirjan ja cd:een, onko kenelläkään tietoa myyntipaikoist????
pikku Marjan eläinkirja
3
1133
Vastaukset
- näistä paikoista
Kirjaa löytyy ihan tavallisista kirjakaupoista, esimerkiksi Suomalaisesta kirjakaupasta, Sokosten kirjaosastolta ja Prismasta. Sekä Akateemisesta kirjakaupasta.
Jos et satu asumaan minkään em. kirjakaupan välittömässä läheisyydessä niin kokeile seuraavia nettikauppoja:
www.booky.fi
www.booklplus.fi
www.akateeminenkirjakauppa.fi
www.suomalainen.com
CD:tä kannattaisi kysellä esimerkiksi Anttilasta. Sieltä olen joskus ostanut, viimeksi syksyllä.Noista se löytyy :) Se Pikku Marja asuu samalla paikkakunnalla, kun mä ja se on ollu mun päiväkotihoitaja :)
- Aunela
Hei,
Pikku-Marjan eläinkirjan cd:n saa www.cdon.com ja edullisesti vielä. Sivuilta saa melkein mitä musiikkia vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184