tuo härkämies. mitä se miettii?
Lähetän hänelle melkein päivittäin jotain viestiä, koska olen kiinnostunut, ja hän kyllä vastaa ja hymiöitä käyttää ja ihan mukavasti, mutta ei edistä tekstausta, eikä myöskään itse koskaan aloita sitä!!
En tiedä mitä ajatella. koulussa kyllä katsoo silmiin, mutta toisaalta näyttää flirttaavan (ja olevan flirtattuna) muita..
olen ihan sekaisin hänen ruskeista silmistään
mitä se ajattelee?
5
1321
Vastaukset
- jääräpäitä
Ei mitenkään ihmeellistä ettei aloita tekstailua. Itsekään en (vaikka olenkin härkänainen) aloita tekstailua juuri koskaan tai mitään edes mesessä. Omakohtainen syy se, etten halua varmasti häiritä ketään, ja toisaalta ujous aloittaa mitään.
- härkä
En todellakaan laita viestiä tai muuta, koska ajattelen häiritseväni toisen rauhaa. Tai sitten se on vain sitä ujoutta, tiedä sitä sitten.
- näinonjuu
ajattele mitään tai ketään muutaku itteesä!
- Oinastyttö**
Minulla on härkämies ja joskus silloin 16 vuotta sitten sain ihan tosissaan piirittää tätä herraa, että hänet sain. Harmi, ei ollut silloin kännyköitä :) Ujous vaivasi tätä miestäni vielä jonkun aikaa vaikka jo seurusteltiin. Ei nämä mitään helppoja nakkeja halua olla, joten pommita pommita vaan, kyllä se siitä luulis lämpenevän, kun kerran sulle vastailee ;) Onnea matkaan!
- masi
härkä ei "hyökkää" kuin ärsytettynä..näytä hänelle
tunteesi ja kiinnostuksesi..ja uudelleen ja uudelleen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174