Miksi alle 170-senttiset miehet johdonmukaisesti ilmoittaa pituudekseen 180? Kun etsii itseään pitempää miestä, niin aina saa pettyä.
miesten pituuden valehtelu
21
2644
Vastaukset
- Alle 180
Kertaakaan en ole valehdellut. 174 sanoo mittari, ja sen olen kertonut, jos se kiinnostaa.
Varmasti jotkut miehet valehtelevat, ja se johtuu varmasti lähinnä siitä, että lähes kaikki naiset vaativat esim. nettideiteissä yli 180 senttistä miestä.
Minä, ja varmasti suurin osa alle 180 cm miehistä EMME kuitenkaan valehtele pituuttamme. Kyse on ennemminkin naisten tyhmyydestä. Jos nainen on esimerkikiksi 165 cm, hän pystyy arvioimaan miehet neljään luokkaan: 1) häntä lyhyemmät, 2) suunnilleen samanpituiset, 3) häntä hiukan pidemmät ja 4) pitkät miehet.
Mitenköhän nämä ryhmät jakautuvat, kun otetaan huomioon, että suurin osa naisista EI OLE mitään harjaantuneita ja treenanneita pituuksien arvioijioita? Tärkeitä ryhmiä tässä ovat ryhmät 2 ja 3. 165cm nainen arvioi suunnilleen samanpituiseksi itsensä kanssa miehet väliltä 160-170. Kyllä, ihan niin. Ette te oikeasti osaa arvioida sitä, kuka on samanpituinen, kunhan vaan saatte suunnilleen sellaisen tunteen, että katse on samalla tasolla. Ryhmä 3, eli naista hiukan pidemmät miehet sitten. 165cm nainen arvioi luultavasti miehet n. 170-180 olevan häntä hiukan pidempiä. Katseiden välille ei tule vielä suurta korkeuseroa.
Mitä väliä tällä sitten on? SITÄ, ETTÄ KUN NAINEN ARVIOI MIEHEN OLEVAN HÄNTÄ HIUKAN PIDEMPI (=RYHMÄ 3), NIIN SAMALLA NAINEN LUULEE, ETTÄ SE PITUUSERO ON LUOKKAA PARI SENTTIÄ. YRITTÄKÄÄ NAISET YMMÄRTÄÄ, ETTÄ PARIN SENTIN PITUUSEROA USEIMMAT TEISTÄ EIVÄT PYSTY EDES TARKKAAN EROTTAMAAN. JOS EROTAT SELKEÄSTI, ETTÄ MIES ON SINUA AINAKIN HIUKAN PIDEMPI, SE TARKOITTAA ETTÄ MIES ON SINUA OIKEASTI USEITA SENTTEJÄ PIDEMPI.
Ja en muuten todellakaan ole ikinä pituuttani valehdellut. Eikä toisaalta edes kiinnosta sellaiset naiset, jotka jotain pituusrajoja asettelevat.- keskipitkä n
No kyllähän sen nyt täytyy huomata, jos mies on minua 15cm pitempi. Eikö mieskään huomaa, jos nainen on häntä 15cm lyhyempi, vaan luulee saman pituiseksi? Ja jos valehtelee pituutensa, niin tulee vain epäilys, että onkohan valehdellut monessa muussakin asiassa. Niin siis ei kaikki tietenkään valehtele ja varmasti naisetkin valehtelevat itseään normaalipainoiseksi vaikka ovat yli.
- miehistä..
Ainahan pitää tsekata miehestä "korkkarienvara". Paitsi nykyinen mies jää kyllä korkkareissa mua lyhemmäks vähän, mutta se ei haittaa. Mä tykkään korkkareista ja hänestä. :)
Voisin ottaa samanmittaisen tai hiukan pidemmän miehen, mut ennemmin ei aivan hirveän pitkää honkkelia. - N170cm
Kyse on ensivaikutelmasta. Mikäli on jo valmiiksi sitä mieltä, ettei halua itselleen tietyn pituista/kokoista seuraa, ei varmaankaan esim. baarissa tai muussa sosiaalisessa tilanteessa lämpene selkeästi "väärän kokoisen" henkilön isku- tms.yrityksille. Eri asia on tietysti se, jos henkilö paljastuu muutoin todella mukavaksi ja itse joustaa kriteereistä pari senttia suuntaan tai toiseen. Ja totta, ei kannata valehdella selvästi näkyvää asiaa esim. deitti-ilmoituksessa, mutta lienee silti turha vetää herneitä nenään muutaman sentin tai kilon heitoista:)
Mistä muuten edes johtuu, että naisilla on kova tarve löytää pitkä mies? Tuskinpa kaikkia vaivaa isäkompleksi tai turvallisuushakuisuus. Vai haluavatko naiset itse näyttää pieniltä:D? - keskipitkä n
N170cm kirjoitti:
Kyse on ensivaikutelmasta. Mikäli on jo valmiiksi sitä mieltä, ettei halua itselleen tietyn pituista/kokoista seuraa, ei varmaankaan esim. baarissa tai muussa sosiaalisessa tilanteessa lämpene selkeästi "väärän kokoisen" henkilön isku- tms.yrityksille. Eri asia on tietysti se, jos henkilö paljastuu muutoin todella mukavaksi ja itse joustaa kriteereistä pari senttia suuntaan tai toiseen. Ja totta, ei kannata valehdella selvästi näkyvää asiaa esim. deitti-ilmoituksessa, mutta lienee silti turha vetää herneitä nenään muutaman sentin tai kilon heitoista:)
Mistä muuten edes johtuu, että naisilla on kova tarve löytää pitkä mies? Tuskinpa kaikkia vaivaa isäkompleksi tai turvallisuushakuisuus. Vai haluavatko naiset itse näyttää pieniltä:D?Minä ainakin haluan pitkän miehen siksi, että tanssiminen ja seksi sujuu luontevammin. No sitten jos oikeasti rakastuu, on ihan sama minkä pituinen on. Mutta lähinnä siis ärsyttää tuo valehtelu, kun on sopinut netissä treffeistä omien sanojensa mukaan pitkän ja raamikkaan kanssa ja paikalla onkin sitten sekä minua lyhyempi että kevyempi mies, jota pystyisin hyvin kantamaan reppuselässä.
- itsetunto
N170cm kirjoitti:
Mistä muuten edes johtuu, että naisilla on kova tarve löytää pitkä mies? Tuskinpa kaikkia vaivaa isäkompleksi tai turvallisuushakuisuus. Vai haluavatko naiset itse näyttää pieniltä:D?Äh, naiset vain kompensoi heikkoa itsetuntoa hankkimalla pitkän miehen. Pitkä mies on naiselle lisäksi statussymboli, vähän samanlainen kuin auto on miehelle.
- niin...
Jos naisen silmät ovat miehen leuankärjen korkeudella, niin pituuseroa on >10 cm.
Olettaen että molemmilla on yhtä paksupohjaiset kengät. Jos naisella on pienetkin korot, niin silmät ovat heti lähempänä toisiaan, vaikka todellinen pituusero on tietysti suurempi! - mies 174 cm - ja lyhyempi???
N170cm kirjoitti:
Mistä muuten edes johtuu, että naisilla on kova tarve löytää pitkä mies? Tuskinpa kaikkia vaivaa isäkompleksi tai turvallisuushakuisuus. Vai haluavatko naiset itse näyttää pieniltä:D? - nainen 234455u3uu4iio
N170cm kirjoitti:
Mistä muuten edes johtuu, että naisilla on kova tarve löytää pitkä mies? Tuskinpa kaikkia vaivaa isäkompleksi tai turvallisuushakuisuus. Vai haluavatko naiset itse näyttää pieniltä:D? - alukantainen
N170cm kirjoitti:
Mistä muuten edes johtuu, että naisilla on kova tarve löytää pitkä mies? Tuskinpa kaikkia vaivaa isäkompleksi tai turvallisuushakuisuus. Vai haluavatko naiset itse näyttää pieniltä:D?vaisto. Mies valitsee naisensa alitajuisesti sen mukaan, onko hän hyvä synnyttäjä.
Leveä lantio ja isot rinnat ovat tämä.
Miehen pitää olla naisen mielestä iso ja voimakas saadakseen sitten perheelleen ruoan metsästettyä. että ei kuole metsästysretkellä. Nainen hakee näitä piirteitä alitajuisesti.
että silllleeen.
- ÄEJÄsdthsedghdfssdhfsdhtsdh...
Minä olen 190 senttinen enkä huoli yli 170 senttistä naista.
Useat naiset kyllä valehtelevat itsestään vaikka mitä.- mitä porukkaa
Jos ihminen kerran valehtelee pituutensakkin, niin mitäs muuta ne sitten valehtelee!!??
Kyllä sillä todellakin on merkitystä, että valehteleeko vai ei!!
Asia mitä ihmisissä vihaan eniten, on paskan puhuminen, mutta onneksi on vielä niitäkin olemassa, jotka ovat sanojensa mittaisia....
M 188/95 -71
Kai pienet pyöristysvirheet nyt sallitaan ? Eihän tuossa ole kuin 10% heitto.
Ehkä miesten mittanauhat on tehty samalla tehtaalla kuin naisten vaa-at eli ei kun Pariisiin tarkistamaan mittalaitteet.
Mutta oikeasti miksi? Laskeeko joku sen varaan, että toinen rakastuu verbaaliseen lahjakkuuteen niin syvästi, että unohtaa tapaamisella numeeriset faktat. Entä jos itselle ei pituus ole tärkeä asia ja suhtautuu siihen kovin yliolkaisesti - tosin miksei samalla kerro oikeaa arvoa jos kerran sillä ei ole väliä?huomasin näitä lukiessa että en tiedä tyttö kaverini pituutta ja voisin vannoa että hänkään ei osaa sanoa minusta vastaavaa lukua. siis asialla ei ole merkitystä. ollaan oltu kimpassa kohta 10v
- täällä jengi vaa kadehtii p...
en oo ikinä löytäny omasta pituudestani hyviä puolia! aina lyö päätänsä, ei löydä vaatteita tai kenkiä, aina erottuu porukasta, vaikkei tahtoisikaan, aina jengi tulee haastamaan riitaa kun luulevat ´niittävänsä mainetta kun tulevat yrittämään tappelua ja sitä paitsi itse olen huomannut että naiset pikemminkin pelkäävät kuin ihailevat pitkiä tiedän koska olen iso 203cm
- pidä paikkaansa
jos olet 203 niin treenaa. niin jumalauta me naiset juoksemme sun perässä. ja ole kiltti luonteeltasi.
Pitkä mies on upea näky. - M197cm20cm
Itse olen 197 ja ihan samanlaisia huonoja kokemuksia. Pituudesta on pääosin vain haittaa. En ole kasvoiltani ruma ja vartaloakin treenaan 3-4 kertaa viikossa. Silti tytöt katsovat kuin hirviötä tai jotain poikkeavaa. Jokaista flaksia kohden olen saanut vähintään 5...10 paria rukkasia. Niin paljon, että alkaa vähän kyllästyttää. Ei oikein enää viitsi lähestyäkään.
Vain mummot ihailevat ja sanovat, että omppa kommiaa kum mies onp pitkkä.
Ja työympäristössä, mihin tahansa menen, kaikki odottavat minun ottavan johdon käsiinsä. Sekin vähän kyllästyttää.
- Housuja ei löydy
- Autoihin ei mahdu
- Lentokoneisiin tai busseihin ei sen vertaa
- Päätä lyöty karmeihin niin, että hirvittää
- (puvun)takit aina liian lyhyitä -> räätälöidyt puvut kalliita
- Lyhyet miehet kokevat itsensä vähäarvoisiksi rinnalla (turhaan)
- Naiset karsastavat
- Minä en valehtele
Koskaan en ole vielä pituuttani valehdellut. Olen vain 172 cm mutta tyytyväinen siihen ja valehteleminen kertoo vain heikosta itsetunnosta ettei ole sinut itsensä kanssa.
- juuanpelto
Minä johdonmukaisesti ilmoitan pituuteni alle 190, vaikka olen lähes 2m
- 09090o9
En tiedä mutta yleistä on. On paljon kunnioitetumpaa ja kiinnostavampaa kun mies on ylpeästi mitä on olipa sitten pitkä tai ei niin pitkä.
Ex väitti koko 4 vuoden suhteen aikana että hän on 180cm.
Ainoa juttu vain oli että itse olen 174cm ja olin miestä ainakin 5 cm pidempi aivan selkeästi. - nooh niih
Hullut yleensä valehtelee. Eihän sulla osaston tanssiaisten lisäksi muita sosiaalisia kokemuksia löydy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144