Ostettiinpa tytölle hieno sininen mopo viime kesän lopulla. Näin jälkeenpäin kun miettii, niin enhän mä tiedä että onko se lc vai ac :DD Mitstä voin varmistaa sen ?
Ja sitten toinen. Jossain määrin kiinnostais pikkusen laittaa viriä. siis sillein että kulkis joku 65km/h muttei sen kovempaa. Oliko niin ettei tässä mopossa oo ihan tavallista prikkaa vai? Ja meneekö se sitten jo yli 65km/h jos sen nykii irti? nythän se menee vakiona 55km/h. et jos jotain vinkkejä vaikka sais.
NIIIIN, ja sekin vielä kymcon omistajat. Pitääkö mun viedä tää kahentonnin huoltoon ? (huoltokirja kateissa.. :D)
Kymco super 9 AC tai LC
2
1803
Vastaukset
- Pafe
LC-mallissa on nestejäähdytys, kai siinä jonkinlainen reikä on mistä lisätä jäähdytysnestettä. Niin ja LC:ssä on myös levyjarru takana, AC:ssä rumpu.
Masco ja Kymco-jälleenmyyjät myyvät rajoittamatonta holkkia, jonka vaihtamalla nopeus on juuri tuota 65 km/h luokkaa. Tavallista prikkaa siinä ei ole vaan se on nimenomaan kiinni siinä keskiholkissa.
Pakko sitä ei ole 2000 km huoltoon viedä mutta lisäähän se käyttöikää. Tai pyydä isiä huoltamaan se :D - tonppa
Ostettiinpa tytölle hieno sininen mopo viime kesän lopulla. Näin jälkeenpäin kun miettii, niin enhän mä tiedä että onko se lc vai ac :DD Mitstä voin varmistaa sen ?
Ja sitten toinen. Jossain määrin kiinnostais pikkusen laittaa viriä. siis sillein että kulkis joku 65km/h muttei sen kovempaa. Oliko niin ettei tässä mopossa oo ihan tavallista prikkaa vai? Ja meneekö se sitten jo yli 65km/h jos sen nykii irti? nythän se menee vakiona 55km/h. et jos jotain vinkkejä vaikka sais. ---> lc=liquid cooled eli neste jäähdytteinen ja ac on air cooled eli ilmajäähdytteinen. tilaa rajaton liukuholkki variattoriin niin kulkee jonku 60-65
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427155
- 323998
- 523473
- 412988
- 172766
- 372248
- 162216
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472187- 412183
- 442143