Tervehdys, minulla on 6-syl. 115 hv:n diesel Perkins jostain -60 luvulta mutta ei manuaalia.
"Kuuklasin" em. asian saamatta vastausta, mutta onko Teillä tietoa ao. asiasta.
välykset kylmänä/kuumana ?
Perkins+venttiilien välykset
5
5219
Vastaukset
Käyttö-ja huolto-ohjekirjassa on annettu välykset.
kylmänä 0,30mm imu ja pako
lämpimänä 0,25mm imu ja pako.- 6.354
Kuinka lämmin koneen/venttiilikoneiston täytyy olla, jotta voidaan sanoa sen olevan lämmin?
Onko kone lämmin esim silloin,kun kone on seissut päivän-pari, ulkoilman ja veden lämpötilat ovat 20c. Konekin on tuolloin 20c.
Säädänkö venttiilit 0,3 vai 0,25 välyksillä?
Kiitoksia kaikista vastauksista! - Perämeren veneilijä
6.354 kirjoitti:
Kuinka lämmin koneen/venttiilikoneiston täytyy olla, jotta voidaan sanoa sen olevan lämmin?
Onko kone lämmin esim silloin,kun kone on seissut päivän-pari, ulkoilman ja veden lämpötilat ovat 20c. Konekin on tuolloin 20c.
Säädänkö venttiilit 0,3 vai 0,25 välyksillä?
Kiitoksia kaikista vastauksista!Moottori on silloin lämmin kun se on käynnissä
n. 80 astetta celsiusta ja juuri pysäytettynä esim. venttiilien säätöä varten.
Kaikki muut lämpötilat ovat moottoreissa "kylmiä",jos moottori on 20 astetta niin se on silloin kylmä, ja säädähän välykset näiden lämpöjen ja em. mainittujen arvojen mukaan.
Toivottavasti säätösi onnistuu?? kysymystesi perusteella kyllä en ole ollenkaan varma? oletko ennen tehnyt moottorillesi mitään? jos et ole varma miten säätö tehdään niin etsi kokenut asentaja ettei tule myöhemmin ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763