Olen mielestäni oinas. Miksi sitten joissakin horoskoopeissa tuona päivänä syntyneet luokitellaan häräksi?
Minkälaista tulkintaa voi antaa luonteesta kun on synytnyt tuossa oinas-härkä rajalla? Ois kiva tietää onko samana päivänä synttäreitä viettäviä muitakin..
20.4.syntynyt
5
3073
Vastaukset
- erkki 22
Olen syntynyt 20.4
- raija r
Olen myös syntynyt kyseisenä päivänä ja joutunut toteamaan, että useissa horoskoopeissa kuuluisin härän merkkiin. Selitys lienee horoskooppien laatijoiden tulkintaeroissa. Luin joskus artikkelin, jossa todettiin, että tähtimerkkeihin liittyvien planeettojen liikeradat - ja näin vaikutusajat - ovat vuosisadoissa muuttuneet jopa viikkoja ja oinaan tapauksessa jopa niin, että oinaan ja härän vaihde sijoittuisi toukokuun alkupuolelle, jolloin olemme varmasti oinaita ja vielä merkin keskikastissa.
- ---
Olen myös syntynyt 20.4. Olen ihmetellyt samaa asiaa, mutta kyllähän me oinaita ollaan!! Minä ainakin. Paljon olen lukenut oinaan horoskooppia ja itsestäni kyllä löydän paljon samoja piirteitä.
- pallo.
..Syntynyt 20.4. ja on sitämieltä, että hän on oinas.
- Anonyymi
Mä olen syntynyt 20.4 2006
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094