Moi !
Voisiko joku kertoa kalamiehestä kokemuksia ?
Kun en oikein selvää hänestä saa, vaikka aika varmasti tiedän että tosissaan on mutta, mutta...
Olen kuitenkin tutkinut meidän kummankin tarkat horoskoopit syntymäaikojen ja paikkojen perusteella ja hirmu paljon löytyy yhteistä, mutta jostain syystä olen ymmälläni !
Suurin syy on ehkä se että tunteet kyllä näytetään, mutta niistä ei oikeestaan puhuta ?
Äsh, taidan olla itsekin vähän sekaisin näiden tunteiden kanssa !!! Ollaanhan tunnettu vasta vähän yli 2kk.
Kalamiesten mysteerit
4
1718
Vastaukset
- Jousimies
muiden kokemuksista kalamiehestä. Nimittäin minua vauhti hirvittää, kun tulevaisuus on jo hyvin pitkälle valmiina hänen suunnitelmissa. Eli vauhtia tuntuu löytyvän muiltakin kalat miehiltä. Ja nyt ei ole kysymys pojasta vaan miehestä. Mutta kun minä haluaisin tietää tunteista jotakin, ja ristiriitaista kuitenkin jollakin tasolla tiedänkin, mutta se puhuminen...
Löytyy niitä todella ihania asioita joita arvostan, liikunnallisuus, raittius, herkkyys.
Mutta minä kyllä itse vähän rauhallisempaan tahtiin haluaisin edetä, no se on asia josta täytyy vaan keskustella. - vaan
siinä sinulle riittää vuosiksi pohtimista jos aiot kalamiehen kanssa kulkea.kokemuksesta voin sanoa ettei kaikki ole sitä miltä näyttää yllätyksiä on tulossa,vielä silloinkin kun jo luulet tyypin tuntevasi.
- arizona10
niin.kyll kalat osaa olla vittumaisia...jos sitä kalat joutuvat kokemaan..viha onpitkä ,mut ....
- jousimiesN/kalatM
meillä sama tilanne.. samoihin aikoihin ilmeisesti tavattu ja mies kalat ja minä jousimies... os luet tän niin kiinnostaisko vaihtaa ajatuksia? Täällä myös tunteita näytetään, mutta ei puhuta.. ja se meinaapi tuottaa ongelmia kun sit itse olen epävarma ja hmhh....kiukuttelen.. mut siitä syytän pms oireita.. :D
t.bea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351