minkälainen yhtälö tämä on??? kannattaako taistella,ollaan off-päällä nyt
rapuM ja kaurisN
7
1287
Vastaukset
- täälläkin
ja myös off-tilanteessa. Mäkin haluaisin tietää, mitä mahkuja näillä merkeillä on yleensä?
- epätoivoistako
Minä olen myös Kauris ja mielitiettyni Rap, olemme myös nyt off päällä, ja miettinyt olen, kannattaako taistella. Minä kun nyt vain satun rakastamaan tuota itsepäistä rapua ylitse kaiken, enkä haluaisi luovuttaa... olis kiva jos vaikka mailaisit..
- ravutus
en tiiä miten muilla mut meillä toimii juttu hyvin!kertokaas muutkin mielipiteenne
- jhjhjhj
Täällä RapuN & KaurisM, upea suhde!
- zutina
jhjhjhj kirjoitti:
Täällä RapuN & KaurisM, upea suhde!
tosi pitkä,vakaa,hieno suhde.härkänainen koettaa pakata väliin...kauris ymmällä ja ihastunut,rapu loukattu, taistelee vastaan
- utelias,k-suomi
zutina kirjoitti:
tosi pitkä,vakaa,hieno suhde.härkänainen koettaa pakata väliin...kauris ymmällä ja ihastunut,rapu loukattu, taistelee vastaan
missä päin asutte? t.utelias "kiila" härkänainen
- zutina
utelias,k-suomi kirjoitti:
missä päin asutte? t.utelias "kiila" härkänainen
täällä pohojonmaalla...kuinka niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371