Ja aika jännää tässä on se, että silloin vielä tupakoin kun meillä oli näitä suutelumaratoneja. Miehen painostuksen vuoksi sitten lopetin tupakoinnin, mutta nykyään suutelemme tosi harvoin, enempi on vain pikkupusuja. Outoa, eikö vain?
suudeltiin ennen paljon, nykyään harvoin :(
4
2603
Vastaukset
- fullmoon_s
Mulla kävi ihan samalla tavalla mun poikaystävän kanssa, ja oikeestaan ihan yleisestikkin miesten kanssa. Kun seurustelu oli vielä uutta, suuteleminen oli ihanaa ja nautinnollista. Sitten ku alko harrastaa seksiä se vähän niinku korvas sen. Nykyään suudellaan enää vaan seksin aikana. Ei kai se niin ihmeellistä oo, suhde vaan alkaa arkipäiväistyä.
- -girl-
Me ainakin suudellaan todella paljon...muutenkin ja myös seksin aikana.Suutelu ei ole vähentynyt "alkuhuumasta"..ollaan oltu pian pari vuotta yhdessä...
- romanttinen_poika
Rakastan suutelua ja tykkään kun nainen suukottelee sinne.:) Se on niin mukavaa ja romanttista.
http://www.omakuva.org/omakuva/albums/userpics/15701/tulppaani01~0.jpg- iihanaaa
Vaimo ei suutele,tykkää kyllä seksistä.Panot jää parhaimmillaan pariin kolmeen kertaan.Mutta kun kävin ykköslomalla ja tapasin naisen , joka sanoi rakastavansa suutelua ja pussaamista.Vietimme tosi kuuman yön ja seuraava päiväkin oli pitkällä kun lopetimme.Sopivasti suudelmia ja hellyyttä puolin ja toisin niin kyllä paukkuja riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738