Tää biisi on....

21

698

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi soi yks aamu lenkillä koko ajan...että osaa ärsyttää sellanen:( vaiks ois hyväkin biisi niin liika on liikaa...

• onneks se on soinnu jonku muunki päässä ku mun...=;0))) mut hei laitetaan se nyt kiertää muiden päähän...=;0))

• BBrunetti kirjoitti:

onneks se on soinnu jonku muunki päässä ku mun...=;0))) mut hei laitetaan se nyt kiertää muiden päähän...=;0))

huuuiiiisskisss.......sinne meni kierrokselle, kahtotaas moneenko päähän jäi:)

• iinamari kirjoitti:

huuuiiiisskisss.......sinne meni kierrokselle, kahtotaas moneenko päähän jäi:)

kuha kaikki huulaiset ei hyöki nyt silmille ja syyttele et niiden päässä soi.......hooooo....=:0)))

• BBrunetti kirjoitti:

kuha kaikki huulaiset ei hyöki nyt silmille ja syyttele et niiden päässä soi.......hooooo....=:0)))

ainakiin tietäävät ketä syytellä ettei mee väärään osotteeseen...:)

• iinamari kirjoitti:

ainakiin tietäävät ketä syytellä ettei mee väärään osotteeseen...:)

wedota tilapäiseen mielenhäiriöön....jos nyt tuleevat ja syyttävät minuu....=;0))))

• BBrunetti kirjoitti:

wedota tilapäiseen mielenhäiriöön....jos nyt tuleevat ja syyttävät minuu....=;0))))

sinuu...miehän sen huiskasin matkaan, idea vaan tuli sulta:)

• iinamari kirjoitti:

sinuu...miehän sen huiskasin matkaan, idea vaan tuli sulta:)

noh ehkee ne ei hypi...huulaiset...=;0))))

• aliisa

tuohon biisiin liittyy todella mukavia muistoja...ja ne tulvahti mieleen tossa kuunnellessani... ;O)

• biisi varmaan monelle.....=;0))))) mulle myös.....

• aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

biisi varmaan monelle.....=;0))))) mulle myös.....

jää soimaan päähän...;O))

• aliisa kirjoitti:

jää soimaan päähän...;O))

monista mikkä jää soimaan....=;0))))

• aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

monista mikkä jää soimaan....=;0))))

biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))

• aliisa kirjoitti:

biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))

pitääki mennä ettii....=;0))))

• aliisa kirjoitti:

mut löysin mää päivin....=;0)))))))

http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4

• aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

mut löysin mää päivin....=;0)))))))

http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4

voi hitsi,tästä tulee oikein muistojen ilta...Tätäkin muistan ,kun hoilattiin ja....Haa,kiitti,kiitti ;O)) Vai ei ollut sopivasti lihavaa,harmi...:)

• aliisa kirjoitti:

voi hitsi,tästä tulee oikein muistojen ilta...Tätäkin muistan ,kun hoilattiin ja....Haa,kiitti,kiitti ;O)) Vai ei ollut sopivasti lihavaa,harmi...:)

eivät enää osaakaan tehä kunnon hyvää musaa....=:////.....

• aliisa
        BBrunetti kirjoitti:

eivät enää osaakaan tehä kunnon hyvää musaa....=:////.....

kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))

• aliisa
        aliisa kirjoitti:

kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))

sähän OLET nuori...kurkkasin galleriaasi ...;O)))

• aliisa kirjoitti:

kolmeykkönen...kolmeykkönen...takana on luja putki rilluvuosien...." heh.....=;0))))

• Olikos toi muuten joku kompakysymys...? En mä ainaskaan mihinkään renttuihin rakastu. ;D

Tää on taas soinu mun päässä koko päivän, höperöks tulen kohtaaaa.

http://www.youtube.com/watch?v=kO7IFz79FJo

No... Ei se mitään...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7606
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      80
      7041
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5304
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4785
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      242
      4357
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4336
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4255
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4008
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3143
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48