soinnu miun nuppendaalissa koko hela daaagen......laitan teijän kiusaks kans....=:0)))
http://www.youtube.com/watch?v=8DljXDLX5JA
Tää biisi on....
21
689
Vastaukset
toi soi yks aamu lenkillä koko ajan...että osaa ärsyttää sellanen:( vaiks ois hyväkin biisi niin liika on liikaa...
onneks se on soinnu jonku muunki päässä ku mun...=;0))) mut hei laitetaan se nyt kiertää muiden päähän...=;0))
BBrunetti kirjoitti:
onneks se on soinnu jonku muunki päässä ku mun...=;0))) mut hei laitetaan se nyt kiertää muiden päähän...=;0))
huuuiiiisskisss.......sinne meni kierrokselle, kahtotaas moneenko päähän jäi:)
iinamari kirjoitti:
huuuiiiisskisss.......sinne meni kierrokselle, kahtotaas moneenko päähän jäi:)
kuha kaikki huulaiset ei hyöki nyt silmille ja syyttele et niiden päässä soi.......hooooo....=:0)))
BBrunetti kirjoitti:
kuha kaikki huulaiset ei hyöki nyt silmille ja syyttele et niiden päässä soi.......hooooo....=:0)))
ainakiin tietäävät ketä syytellä ettei mee väärään osotteeseen...:)
iinamari kirjoitti:
ainakiin tietäävät ketä syytellä ettei mee väärään osotteeseen...:)
wedota tilapäiseen mielenhäiriöön....jos nyt tuleevat ja syyttävät minuu....=;0))))
BBrunetti kirjoitti:
wedota tilapäiseen mielenhäiriöön....jos nyt tuleevat ja syyttävät minuu....=;0))))
sinuu...miehän sen huiskasin matkaan, idea vaan tuli sulta:)
iinamari kirjoitti:
sinuu...miehän sen huiskasin matkaan, idea vaan tuli sulta:)
noh ehkee ne ei hypi...huulaiset...=;0))))
- aliisa
tuohon biisiin liittyy todella mukavia muistoja...ja ne tulvahti mieleen tossa kuunnellessani... ;O)
- aliisa
BBrunetti kirjoitti:
biisi varmaan monelle.....=;0))))) mulle myös.....
jää soimaan päähän...;O))
- aliisa
BBrunetti kirjoitti:
monista mikkä jää soimaan....=;0))))
biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))
aliisa kirjoitti:
biisi "sopivasti lihava"....mahtaako löytyy juutuubista ?? ;O))))Se kuuluu myös näihin sarjassa "mukavat muistot"-biiseihin ...;O))
pitääki mennä ettii....=;0))))
aliisa kirjoitti:
mut löysin mää päivin....=;0)))))))
http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4- aliisa
BBrunetti kirjoitti:
mut löysin mää päivin....=;0)))))))
http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4voi hitsi,tästä tulee oikein muistojen ilta...Tätäkin muistan ,kun hoilattiin ja....Haa,kiitti,kiitti ;O)) Vai ei ollut sopivasti lihavaa,harmi...:)
aliisa kirjoitti:
voi hitsi,tästä tulee oikein muistojen ilta...Tätäkin muistan ,kun hoilattiin ja....Haa,kiitti,kiitti ;O)) Vai ei ollut sopivasti lihavaa,harmi...:)
eivät enää osaakaan tehä kunnon hyvää musaa....=:////.....
- aliisa
BBrunetti kirjoitti:
eivät enää osaakaan tehä kunnon hyvää musaa....=:////.....
kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))
- aliisa
aliisa kirjoitti:
kuin sä oisit samaa ikäluokkaa mun kanssa,noi musiikkiasiat menee niin kohdalleen....mutta toisaalta,sä oot nuoremman oloinen...;O)))
sähän OLET nuori...kurkkasin galleriaasi ...;O)))
aliisa kirjoitti:
kolmeykkönen...kolmeykkönen...takana on luja putki rilluvuosien...." heh.....=;0))))
Olikos toi muuten joku kompakysymys...? En mä ainaskaan mihinkään renttuihin rakastu. ;D
Tää on taas soinu mun päässä koko päivän, höperöks tulen kohtaaaa.
http://www.youtube.com/watch?v=kO7IFz79FJo
No... Ei se mitään...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124