Löytyisikö netistä mitään läpipeluuopasta Rosemond Valleyn timanttimysteeri-peliin? Mielellään suomenkielistä.
Rosemond Valleyn timanttimysteeri
4
559
Vastaukset
- ei taida
löytyä mistään, mutta londoniksi:
http://www.justadventure.com/Walkthroughs/DiamondMystery/DiamondMysteryRosemondValley.shtm - ..kk
Oon itse pelanu sen pelin läpi ainaki 1-2 kertaa ni .. osaan jotenki neuvoo jos kerrot mis kohas oot jumissa? jos oot jumis.. Mä ite jumitin siin ullakko siivous hommas mut sit juttelin kaikkienkaa ja kävin museos ja sit kävin kahvilas ja sit vaa pääsin siivoon sit ullakkoo se peli on aika kiva ja keskivaikea välillä tulee kohtiaMistä ei pääse millään mut sit vaan pelaa ni ne pääsee.. eli jos kerrot missä oot jumis ni voin ehk auttaa.. :D
- -
oon löytäny valepuvun, sitte siivonnu ullakon mutta kellekkää ei voi enää puhuu ja bob ja malcom on museossa eikä voi puhua niille, eikä kellekkää muullekkaa. helppii.
- tkorlög
mene hotelliin kaupungin toiselle puolelle tapaan kit crasea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117141- 954711
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594667Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503833- 513768
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263323- 502703
- 372564
- 372272