Hei kaikki viisat..apua!
Olen kuluttanut itseni 13v nuoremman kalanaisenkanssa 5 hukkaan mennyttä vuotta.
Oli niin helppo ihastua häneen ja ssada hänet.
Mutta,sen oikuilut menivät skitsoilun asti,en kestänyt ja lähdin pois!
Nyt olen ihastunut uudestaan kalanaisen,hän on 9v nuorempi,paljon kauniimpi ja viisampi kun edellinen.En tietä yhtään kannattaako mun toinen kerta otta riskin kalanaisenkanssa?????
Taas kala!!! apua
Kypsäkolli
2
868
Vastaukset
- walb
Heh!
Olen tainnut kuluttaa miesten aikaa tai miehet kuluttaneet mun aikaa. Ota riski. Kalat on ihania kuulema mut toki jos et osaa lähteä kosmiseen tanssiin kalan kanssa niin ota neitsyt. Niillä pysyy raha-asiat ja vaatekaapit järjestyksessä.
Itse tarviin hyvällä itsetunnolla varustetun miehen joka uskaltaa seikkailla ja haluaa antaa paljon hellyyttä ja seksiä. Sellainen mies onkin jo ja ikääkin lähemmäs kolmekymmentä (siis minulla) vaikkei siltä tunnu.
Että ota se riski ja jalka pois oven välistä. - Fisustelija
sieltä voi kanssa selvitä jotrakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184