Heippa!
Olen lähdössä neljän viikon kurssille Edinburghin yliopistoon. En ole aiemmin ollut ja yksin vielä matkassa, joten kaikenlaisia vinkkejä kaipailen :)
Tekemistä, vinkkejä, pakko nähdä etc.
3
2386
Vastaukset
- ...heard.
Kukaan ei ole ilmeisesti koskaan käynyt kyseisessä kaupungissa. Harmi.
- Soileppi
Oon asunu Edinburgissa ja parasta mitä siellä musta voi tehdä on kävellä Princes Streetiä ja käydä kaupoissa, kauniimpaa kaupunkia saat hakee! Vanhassa kaupungissa kannattaa käydä ja sitten ihan huvin vuoks käys kattoos Edinburg dungeons, se on hauskaa :) Ja mä oon ainaki kuluttanu päiviäni myös leffateattereissa, meinaa siellä on pikkasen isompia kun suomessa, sekä keilaamassa :) Kiva kaupunki asua!
Soileppi kirjoitti:
Oon asunu Edinburgissa ja parasta mitä siellä musta voi tehdä on kävellä Princes Streetiä ja käydä kaupoissa, kauniimpaa kaupunkia saat hakee! Vanhassa kaupungissa kannattaa käydä ja sitten ihan huvin vuoks käys kattoos Edinburg dungeons, se on hauskaa :) Ja mä oon ainaki kuluttanu päiviäni myös leffateattereissa, meinaa siellä on pikkasen isompia kun suomessa, sekä keilaamassa :) Kiva kaupunki asua!
Ja kuten sanoit, kauniimpaa kaupunkia saa hakea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256