Onko muilla oinailla elämä tällaista vuoristorataa, siis oma elämä, omat ajatukset, tunteet jne.? Mun elämääni ei voi tylsäksi sanoa, sata rautaa koko ajan tulessa, tunteet poukkoilee ylös alas. Ihastun nopeasti, kyllästyn nopeasti. Koko ajan pitäis olla vaihtelua, uudistuksia ja muutoksia. En kestä tylsää, paikallaan jurnuttavaa elämää! Tämän lisäksi murehdin vielä muidenkin ongelmat. Siitä olen ylpeä, että tapahtui mitä tapahtui, en jää tuleen makaamaan, elämä jatkuu, vaikka se vähän välillä potkistkin :)
PS. En ole ADHD ;)
Vuoristorataa
1
577
Vastaukset
- eri sukupuoli
Moi.
Joo et o yksin veneessä...mulla on kans sama vuorikiipeily harrastuksena ja en voi väittää että nauttisin siitä, mutta tää nyt on toivottavasti vaan joku vaihe tai jtk.
Eli oon tällänen reilu 20 vuotias ja oinas...elämääni ei voi myöskään tylsäksi väittää, mutta tämä täydellisyyden tavoittelun tulee loppua.
olen myös todella tunteikas ja tiedän miltä susta tuntuu kun ihastuu ja kyllästyy tosi nopeasti ja sit kun on päästänyt jonkun pois elämästä ni siin menee just se sekunti ku jo kaipaa sitä takas ja alkaa kelailee et olisko sittenki pitäny ol vähä sinnikkäämpi ja kärsivällisempi....en o kans ADHD potilas tai millää taval pimee, mut on tää kyl aika raskast.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134