Noniin vuorokausi vaihtui ja tästä lauantaista tulee raitis lauantai.
21.4-07 Lauantai
9
691
Vastaukset
- Cettuz!
seilaan selvänä. Raittiina jatketaan eloa.
- aahoohoo
En salettiin poistu sisätiloista. Taidampa vielä pitää verhot ja kaihtimet kiinni koko päivän ettei tuota kurjuutta näe.
Tällasella ilmalla on hyvillään, ettei omista koiraa - jos olis joku karvaturri, niin tuossa oven vieressä se nyt vinkuis itteesä kuselle ja kun sen käyttäis ulkona, se lemuis märälle koiralle loppupäivän. Se pitäis varmaanki pestä ulkokeikan jälkeen ja kuivatella föönillä. Eikä mulla oo kuivaajaakaan enää - piti heittää roskiiin kun se rupes iskemään kipinää.
Ei, nyt pitää mennä takapihalle kyyläämään oisko jo ulkona joku huono-onninen koiran omistaja aamupuuhissa ja sen jälkeen mä pinkasen Poirotin kanssa peitteen alle.
(herneet on muuten likoomassa - viikon kesti saada ne kattilaan vaan onnistuhan se)
Raittiina oon tään päivän ja yritän muutenki olla ihan kiltisti. Siis etten edes osottele sormella ja naura niille koiran taluttajille.- Cettuz!
On koirapoika! 8v9kk. 4,6kg. Pestään ulkoa tulessa pesovatissa (pesu). Räntää pukkaa tosiaan taivaalta, synkeältä näyttää. Mutta ei lennä enään räntä itseltä, paitti jos mahatauvin iskee? hahahhah ahhoo.
Sen verran satelee lunta, ettei viitti lähtee lenkille. Meinasin että jos lähtisi eläkeläisten tanssiin, hiki siinäkin tulee kun muoria pyörittää. Ilman viinaksia meinasin tämäkin päivän viettää. Koitamma olla kiltisti.
- Oskari2
Olet selvinnyt siitä vaimosi tilipäivästä hienosti.
Muutenkin kaikki näyttäisi hyvältä, paitsi ilmojen syhteen voisi olla parempaakin, mutta siihen Sinäkään et mahda mitään.
Jos olisi kaunis ja lämmin ilma, niin terassit olisivat täynnä kaljan kittaajia. Nyt monen rahat säästyvät ja terveys pysyy parempana. Onneksi.- aahoohoo
ne intiaanit sai muuten tanssimalla sateen aikaseks - eikös sen pitäs toimii toisinkin päin? Siis tanssimalla Aurinko paistamaan. Hitsi kun tietäs askelkuviot niin vois yrittää jytistää...
Se meni ihan hyvin, kavereitten kanssa istuttiin Essolla ja syötiin juustosämpylöitä ja juotiin Loordi limukkaa sekä pelattiin hedelmämyllyä. keskikaljaa en juonut joten raittiuskin on säilynyt.
- Papio1
Raitis lauantai tänään.
- veska58
Raitista lauantakipäivee vuan.Perskale kun ei saa saunata tänään.Tekivät pikku operaation ja on vielä siksakit nahassa,mut tiistakina ne otetan pois. Onneks sentään suihkussa voi käydä.Raitista viikonloppua vaan kaikille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154