Sanna Hirvaskari vei sydämmeni...kuinka nainen voi olla kaunis ja haluttava....olen aivan myyty hänen nähdessään.
Kaunis , sensuelli...valloittava....pidä sydämmeni !
Kumpa saisin vaikka minuutiin...
Onko toisille käynyt samoin ?.
Sanna Hirvaskari
3
1342
Vastaukset
- Muumimamma-71
Olet ihan oikeassa siinä,että Sanna Hirvaskari on todellinen lumoajatar jopa näin samaa sukupuolta olevien mielestä eli toisten naisten joilla ei todellakaan ole ainakaan normaalisti mitään taipumuksia katsella samaa sukupuolta olevia sillä silmällä.Sanna pärjäis aivan hyvin vaikka Miss Suomi-kilpailuissa.Ilman muuta Sannan kannattaisi ehdottomasti ainakin osallistua,vaikka pienempiin kauneuskilpailuihin aluksi.
- mr006
Hetkinen vain. Mahtaa kyse olla kuitenkin enemmän tehdystä illuusiosta kuin varsinaisesta kauneudesta. Tietenkin kauneus on katsojan silmissä, mutta itse en ainakaan kehottaisi pyrkimään kauneuskisoihin tämän tyttösen pituudella ja ruumiin rakenteella. Missi kisoissa täytyy kuitenkin olla pitkä (min.170) ja litteä vatsa jne. Mutta en sitä sano etteikö hän nätti olisi, mutta mitä nyt harjoittelupätkistä olen nähnyt ei kuitenkaan mitenkään erityinen. Nätti mutta ei niinkään kaunis. Hyvä näin, ei kaikkien tarvitsekaan olla missejä. Eniten kauneutta tietenkin tuo sisäinen kauneus ja ehkä siksi Hirvaskari ei ole minua sykähdyttänyt - tyhjänpäiväiseen hirnumiseen taipuvainen pissis. Mitään kovin viisasta en ole hänen suustaan kuullut. Varmasti innostaa amisjannuja, mutta ei varsinaisia herrasmiehiä, joihin lasken itseni...(ja tästä ei tarvitse provosoitua)=)
- Anonyymi
mr006 kirjoitti:
Hetkinen vain. Mahtaa kyse olla kuitenkin enemmän tehdystä illuusiosta kuin varsinaisesta kauneudesta. Tietenkin kauneus on katsojan silmissä, mutta itse en ainakaan kehottaisi pyrkimään kauneuskisoihin tämän tyttösen pituudella ja ruumiin rakenteella. Missi kisoissa täytyy kuitenkin olla pitkä (min.170) ja litteä vatsa jne. Mutta en sitä sano etteikö hän nätti olisi, mutta mitä nyt harjoittelupätkistä olen nähnyt ei kuitenkaan mitenkään erityinen. Nätti mutta ei niinkään kaunis. Hyvä näin, ei kaikkien tarvitsekaan olla missejä. Eniten kauneutta tietenkin tuo sisäinen kauneus ja ehkä siksi Hirvaskari ei ole minua sykähdyttänyt - tyhjänpäiväiseen hirnumiseen taipuvainen pissis. Mitään kovin viisasta en ole hänen suustaan kuullut. Varmasti innostaa amisjannuja, mutta ei varsinaisia herrasmiehiä, joihin lasken itseni...(ja tästä ei tarvitse provosoitua)=)
Asaaaaaarrrrrrrrrrrrgggghhhhj amis!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397