Mun gerbut sai poikasii. Eli onks jotai erityistä miten pitäs hoitaa emoo ym? Vai teenks mitää??
Ja ne poikaset ei tullu tarkotuksel!
Oon erottanu jo emon ja sen uroksen.
Poikasia,poikasia!
4
417
Vastaukset
- Lulull
taas näitä,jotka ovat perehtyneet gerbiileihin tosi hyvin ennen niiden hankkimista.
Etsi jonkun gerbuyhdistyksen tai muun kautta netistä jonkun kasvattajan yhteystiedot ja kysy häneltä neuvoja!ne on luotettavampia kuin tällaiselta foorumilta hankitut tai pelkkää googlee käyttämällä!
Isää ei sitten saa koko iäkseen jättää yksin! Kun poikaset ovat kasvaneet luovutusikään,voit isälle totuttaa totutusverkon avulla pari kappaletta poikapuolisia vauveleita kaveriksi! sama juttu äidille..hänelle myös pitää jäädä tytskyjä kämppiksiks!
ja sitten ennen poikasten sukukypsyyttä vauvat sukupuolittain eri terroihin,ettei sisarukset lisäänny keskenään!
mutta etsi todellakin jonkun asiantuntevan aikuisen kasvattajan yhteystiedot,niin hän varmasti neuvoo!! - koiramullaon
Ensiksi, kuka laittas vahingossa niin pitkäksi aikaa uroksen ja naaraan samaan paikkaan? Ja ei nyt kummemmin pidä antaa, juomapullo sitten kun poikaset kasvaa ja liikkuu niin alemmas ja pilttii ja kaikkee tuoreruokaa. Onnea, toivottavasti saat kaupaksi =D
Siis ne oli mul 4 kk samas häkis, sain ne, ja sit ne saiki poikasii. Ei ollu mun vika enkä myy niit
- Zuuls
Kannattaa mennä gerbiili.infoon nyt ainakin lukemaan poikasten ja emon hoidosta ekana.
http://www.gerbiili.info
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367