ollaanko me kalat?

catfish aka monni

jotenkin vetovoimaisia ja yleisesti ottaen sosiaalisia? olen tässä huomannut vetäväni ihmisiä magneetin tavoin puoleeni. aivan tuntemattomia, ventovieraita ihmisiä tulee juttelemaan avoimesti esim. kadulla. baarissahan on suorastaan tunkua pöytään, jossa istun. ja minähän sitten sosialisoin, juttelen ja tutustun. kyse ei ole vain vastakkaisen sukupuolen iskuyrityksistä, vaan sekä miehet että naiset minua lähestyvät täysin vilpittömästi.

onko tässä kyse vain aurastani, vain löytyykö muita kaloja, jolle tämmöinen on arkipäivää? :)

3

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porukka ihan lakoaa aina kun astun huoneeseen, ihan baarifiilis,mahtava aura!

• täälläkin

tosin olen huomannut, että vain vanhemmat ihmiset jotain 70v. ylöspäin etsiytyvät juttusilleni tai vain kysymään neuvoa.Kaupassa haluavat, että etsin joitain tavaroita kun he eivät itse löydä.Ehkä näytän liikeapulaiselta??
      Silloin harvoin kun käyn baarissa, saan kyllä istuskella yksinäni, kerran joku sanoi, että olen niin luotaantyöntävän näköinen, ettei haluta tulla samaan pöytään, vaikka ois tungosta.

• paitsi olen horoskoopiltani

Rapu. Aika moni rapu vettää muita puoleesa. Mut eikös ne kaikki vesimerkit yleesä vedä :) vesimerkit on kuumaa kamaa ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe