Skorpparit on

IHANII!

Todistaa eräs herra Neitsyt :)

6

2190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllähän

me ollaanki!
      mutta niin ootte teki!

• leppis4

Skorpparina voin sanoa että kyllä me pärjätään merkin kuin merkin kanssa, mutta kyllä skorpparin kanssa kaikki sujuu hyvin. Oinaan kanssa oli 17v. liitto jossa tutustui ainakin 100:n muuhun naisen ja kun lähdin vaa´an kanssa niin oinas ei meinannut pästää irti. Vaa´an kanssa meni 13v. ja sen jälkeen piti jälleen kohoataa itsetuntoa. Pitihän kokella miten skorppaarin kanssa menee ja 5v. sitä kokelua kertyi kunnes partnerin seurustelu alkoholin kanssa kävi hermojen päälle. Nyt matka jatkuu kaksosen kanssa joka taas vaatii uudet kuviot, mutta onneksi on kokemuksi kertynyt matkan varrelta.

• ei pärjää
        leppis4 kirjoitti:

Skorpparina voin sanoa että kyllä me pärjätään merkin kuin merkin kanssa, mutta kyllä skorpparin kanssa kaikki sujuu hyvin. Oinaan kanssa oli 17v. liitto jossa tutustui ainakin 100:n muuhun naisen ja kun lähdin vaa´an kanssa niin oinas ei meinannut pästää irti. Vaa´an kanssa meni 13v. ja sen jälkeen piti jälleen kohoataa itsetuntoa. Pitihän kokella miten skorppaarin kanssa menee ja 5v. sitä kokelua kertyi kunnes partnerin seurustelu alkoholin kanssa kävi hermojen päälle. Nyt matka jatkuu kaksosen kanssa joka taas vaatii uudet kuviot, mutta onneksi on kokemuksi kertynyt matkan varrelta.

kenenkään kanssa! itse/perhekeskeisiä itserakkaita.

• ei ole noin
        ei pärjää kirjoitti:

kenenkään kanssa! itse/perhekeskeisiä itserakkaita.

koska itse olen skorpioni niin siitä saa hyvänystävän koska niitä mulla on paljon,,,,,ja on uskolista tyyppiä oleva merkki:)))

• kukko57
        leppis4 kirjoitti:

Mie olin aikanaan naimisissa 17v. skorpionimiehen kanssa; yhteinen hyvä asia oli intohimo kaiken arjen vaikeuksien keskellä.Hän opetti mulle,mitä on olla nainen ja nauttia siitä;-)
        Arkivaikeudet vaan tappavat lopulta sen intohimonkin.
        Leijonan kanssa oli sitä myös,mutta minun mielestäni tämä leijona oli niin tuulella käyvä ja se karjahtelu kävi jo hermoon-ohi siis sekin;-)
        Omasta tahdostani molemmat ohi siis.

• juu näi o

Minä taas yhtä neitsytmiestä kovasti rakastan =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5234
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4398
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2541
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1194
    Aihe