Mitä tarkoitti tuo lööppi, että Aleksin ja Marikon yhteinen tanssi jatkuu? Vai jotain roskaako ja valetta vain?
Aleksin ja Marikon tanssiko
72
108431
Vastaukset
- jatkuu matkalla
taisi tarkoittaa sitä, että lähtevät seuraavaksi Mallorcalle tai jonnekin Kanarialle vetämään tanssikurssimatkaa. Tällä matkalla on Marco Bjurström ja muitakin ammattilaisia mukana ja tietysti tavallisia turisteja. Samanlainen matka järjestettiin viime vuonnakin ohjelman jälkeen.
- asiassa
tarkoitti sitä, että sunnuntaina esiintyvät ferrarin 60-vuotis bileissä.
- Shell
asiassa kirjoitti:
tarkoitti sitä, että sunnuntaina esiintyvät ferrarin 60-vuotis bileissä.
Kyseessä ovat Shellin 60 vuotis bileet, ei Ferrarin.
- molempien.
Shell kirjoitti:
Kyseessä ovat Shellin 60 vuotis bileet, ei Ferrarin.
Shellin JA Ferrarin 60-vuotis bileet. Esiintymisasutkin on ferrarin mukaisesti musta-punaiset.
- jpm_66
Mitä väilä sil on?????
Kivat heille, jossain chatissa on tuhansia etsiöitä!
Jos suhde on, niin kaikkee hyvää teille!
Hieno Pari! - en usko seiskaan
Ihan höpöhöpöä koko tarina. Ihmiset, jotka viettävät aikaa yhdessä ja tutustuvat, saattavat ystävystyä ja tässä on siitä kysymys. Uskooko joku oikeasti seiskan juttuihin? Ne on tuulesta temmattuja järkijään. Huhhelihui. Keskitytäänpä taas omaan elämään :)
- hattukauna
joo, ihan niin, ei ne nai ja jos naikin mita vittuu siita?!
who cares, no onhan se aika huisaa ku alkaa kelaa et joo ne nai kulissien takana, ei niiden edessa niikuin yleensa kun alkaa innostuu. joo.
hatuttaa...
- oh hoh
uskooko joku tosissaan että Aleksi on hetero? 1% tanssijamiehistä on hetskuja
- joku oikeasti
että 99% tanssijamiehistä olisi homoja? Kysytään näin päin. Onpas sinulla hieno suhtautuminen tanssijoihin.
- ohhohhoi
joku oikeasti kirjoitti:
että 99% tanssijamiehistä olisi homoja? Kysytään näin päin. Onpas sinulla hieno suhtautuminen tanssijoihin.
Olen kyllä aina luullut (tiennyt), että kyllä Mariko naisiin päin on? Aleksin homoudesta sen sijaan en tiedä...
- en ole
ohhohhoi kirjoitti:
Olen kyllä aina luullut (tiennyt), että kyllä Mariko naisiin päin on? Aleksin homoudesta sen sijaan en tiedä...
kuullut mistään luotettavista lähteistä, että kumpikaan ei olisi muka hetero.
Toki näillä keskustelupalstoilla on liikkunut melkeimpä kaikista tanssijoista lesbo/homo huhua ja aina joku on kirjoittanut, että "tietää varmasta lähteestä/on nähnyt itse/ liikkuu itse homo piireissä ja tietää sieltä". Näillä palstoilla kuitenkin on sitä valehtelua ja perättömiä juoruja enemmän melkeimpä kuin seiskassa.
Ja mitä Marikon ja Aleksin "kuumaan salasuhteeseen" tulee, niin onnea, jos seurustelevat, mutta luulempa, että tämä on taas tätä seiskan omaa myyntikikkaa. Eihän se juttu ollut muuta kuin laitettu vanhaa tietoa yhteen artikkeliin ja vedetty sille aiheen ohi menevä kohu otsikko.
Jännä nähdä, noteeraako Mariko tai toimittaja mitään tästä seiskasta huomenna huomenta Suomessa, kun Mariko saapuu vieraaksi. Siellä jos suhde myönnetään, niin sillon uskon, nyt en. - Vatasen Vatkuli
en ole kirjoitti:
Toki näillä keskustelupalstoilla on liikkunut melkeimpä kaikista tanssijoista lesbo/homo huhua ja aina joku on kirjoittanut, että "tietää varmasta lähteestä/on nähnyt itse/ liikkuu itse homo piireissä ja tietää sieltä". Näillä palstoilla kuitenkin on sitä valehtelua ja perättömiä juoruja enemmän melkeimpä kuin seiskassa.
Ja mitä Marikon ja Aleksin "kuumaan salasuhteeseen" tulee, niin onnea, jos seurustelevat, mutta luulempa, että tämä on taas tätä seiskan omaa myyntikikkaa. Eihän se juttu ollut muuta kuin laitettu vanhaa tietoa yhteen artikkeliin ja vedetty sille aiheen ohi menevä kohu otsikko.
Jännä nähdä, noteeraako Mariko tai toimittaja mitään tästä seiskasta huomenna huomenta Suomessa, kun Mariko saapuu vieraaksi. Siellä jos suhde myönnetään, niin sillon uskon, nyt en.Mariko on naisiin päin. Tämä nyt on ollut täällä Helsingissä päin yleistä tietoa. Tietääkseni ei ole miehen kanssa seurustellut juuri ikinä. Tiedä sitten jos se on löytänyt sisäisen bi-seksuaalinsa jostain.
- sptunik
en ole kirjoitti:
Jännä nähdä, noteeraako Mariko tai toimittaja mitään tästä seiskasta huomenna huomenta Suomessa, kun Mariko saapuu vieraaksi. Siellä jos suhde myönnetään, niin sillon uskon, nyt en.Mitä ihmeen väiliä sillä on onko ne heteroja homoja tai biseksuaaleja?
Aika tyhmää ylipäätään jakaa ihmisiä tuon perusteella.
Antaa kaikkien kukkien kukkia, kukkiihan perunakin. - sun-
sptunik kirjoitti:
Mitä ihmeen väiliä sillä on onko ne heteroja homoja tai biseksuaaleja?
Aika tyhmää ylipäätään jakaa ihmisiä tuon perusteella.
Antaa kaikkien kukkien kukkia, kukkiihan perunakin.LoL, kyl tyypit saa puhuu mitä haluu ja vaikka toisten homoudesta, ite varmaan olet joku bi/homoseksuaalinen ku tollei ajattelet, et varmaankaan haluu et teist puhutaa?
MARIKO ON PARAS - ................
en ole kirjoitti:
Jännä nähdä, noteeraako Mariko tai toimittaja mitään tästä seiskasta huomenna huomenta Suomessa, kun Mariko saapuu vieraaksi. Siellä jos suhde myönnetään, niin sillon uskon, nyt en.Silvia Modigin kanssa.
- Nuoruusvuodet
ohhohhoi kirjoitti:
Aleksi seurusteli Ken nimisen tanssija kundin kanssa nuorena.
- tainnut
Nuoruusvuodet kirjoitti:
Aleksi seurusteli Ken nimisen tanssija kundin kanssa nuorena.
katsoa hieman liikaa salkkareita.
- tanssimaan
Voi että on asenteellista! Luulo ei ole tiedon väärti! Mitä jos tutustuisit aineeseen paremmin, niin tietäisit asiasta, ei tartteis arvailla. Meidän tanssiporukassa ei ole yhtään homoa, eli 100 % heteroita, kaikki naimisissa. Käypä joskus tanssimassa, saat hyvää liikuntaa ja asenteesi vois muuttua!
- sen verran tähän väliin
tanssimaan kirjoitti:
Voi että on asenteellista! Luulo ei ole tiedon väärti! Mitä jos tutustuisit aineeseen paremmin, niin tietäisit asiasta, ei tartteis arvailla. Meidän tanssiporukassa ei ole yhtään homoa, eli 100 % heteroita, kaikki naimisissa. Käypä joskus tanssimassa, saat hyvää liikuntaa ja asenteesi vois muuttua!
sanoisin ihan yleisesti vaikka ei mulla ole ketään vastaan on sitten mitä tahansa, niin ainakin nuoremmat homomiehet menevät velvollisuuden tunteista naimisiin kai peitelläkseen taipumuksiaan tahi tehdäkseen jälkeläisiä.
Omassa lähipiirissäni vain satuin huomamaan juuri löytyneen homosuhteen ja mustasukkaisuusdraaman kun juttuun sekaantui vielä kolmas mies hetkeksi. Sitten mentiikin nopeasti naimisiin, ettei vain tulisi puheita...
voisi olla ihan yleistä ne pakkoavioliitot ja me naiset kautta aikojen viihdymme homomiesten kanssa ovathan he herrasmiehiä parhaasta päästä...
No asian vierestä siis... hyvä se ainakin on, että hyvin tanssivia miehiä löytyy edes jokunen kelpais kyllä mun tanssittajakseni/rakkaudesta tanssimiseen ;D - sputnik
sun- kirjoitti:
LoL, kyl tyypit saa puhuu mitä haluu ja vaikka toisten homoudesta, ite varmaan olet joku bi/homoseksuaalinen ku tollei ajattelet, et varmaankaan haluu et teist puhutaa?
MARIKO ON PARASIlmeisesti lukutaidossasi mättää ja pahasti, en sanonut ettei saisi puhua! Opettele lukemaan..ei tarttis korjata sun virheitä ihan jatkuvasti. Joo olen homo ja mitä sitten olen ylpeä siitä.
Kysymykseni kuului että mitä sitten? Mariko todella on Paras niin kuin sanoit - djködgld
sputnik kirjoitti:
Ilmeisesti lukutaidossasi mättää ja pahasti, en sanonut ettei saisi puhua! Opettele lukemaan..ei tarttis korjata sun virheitä ihan jatkuvasti. Joo olen homo ja mitä sitten olen ylpeä siitä.
Kysymykseni kuului että mitä sitten? Mariko todella on Paras niin kuin sanoitMä en ymmärrä tota miks pitää aina olla ylpeä jostain homoudesta? En mäkään oo mitenkää erityisen ylpeä heteroudestani. Ei tartte. Mä oon vaan ja elän. Pitääkö sitä aina tuoda noin julki ja hyökkäävästi?
- joku...
tosissaan että Mariko on hetero....heh, heh, ette sitte paljon tiedä....
- tunnustan,
Pääs vähän lipsahtamaan romanssin puolelle. Mut mitä väliä, voitettiinhan koko paska.
- Just.
Mitähän kohua tossa nyt on?!?
- se Mariko
kieltää romanssin olemassaolon.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/523023?kwan
Aleksi jäi vapaille markkinoille! :D
- lauuuura
VOI KYYNEL!
Mää en tosiaankaan, ihan rehellisesti sanottuna ois voinu millään tietää, räjähtääkö nauramaan, vai jäähä mollottamaan hölmistyneenä, ja tyhymänä, epäuskosena sitä kuvvaa.
Voi helevetin vit.
haha.
On joillaki ainaki hauskaa, niin hauskaa. Hahhaa.
Ku eivät keksi parempaakaan tehhä. Nii repivät syvästä, hyvästä ystävyydestä "myönnetystä, ja Paljastetusta!!!" Ooh oh my goosh! Nii tollaset etusivun lööpit. Mahtaa Alekseilla ja Marigoulla olla naurussa, ja pokassa pitelemistä, ku noi otsikot näkev't : D
haha.
Tää on NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIn tätä.
he.- tälläinen tavis
ei noita lehtiä viitsi enää ostaa, kun ensin luvataan lööpissä vaikka mitä ja sitten sisällä lukeekin ihan jotain muuta. Valehteleminen ei ole kovin fiksua ihmissuhteissakaan miksi sellaista käytöstä viitsii joku vielä lukea tai ainakaan maksaa sellaisesta. Kyllä sama trendi alkaa olla jo "vähemmän juorulehdissäkin"
joku vaikka jättää miehensä ja sisäsivuilla lukeekin hänen lähteneen ulkomaan matkoille. Vakavampia lehtiä pliis ei enää roskaa ja lastensatuja... - mitä se sinulle kuuluu
tälläinen tavis kirjoitti:
ei noita lehtiä viitsi enää ostaa, kun ensin luvataan lööpissä vaikka mitä ja sitten sisällä lukeekin ihan jotain muuta. Valehteleminen ei ole kovin fiksua ihmissuhteissakaan miksi sellaista käytöstä viitsii joku vielä lukea tai ainakaan maksaa sellaisesta. Kyllä sama trendi alkaa olla jo "vähemmän juorulehdissäkin"
joku vaikka jättää miehensä ja sisäsivuilla lukeekin hänen lähteneen ulkomaan matkoille. Vakavampia lehtiä pliis ei enää roskaa ja lastensatuja...jos joku on jättänyt miehensä, niin senkö takia olet lehtiä ostamassa, mutta mitä ihmettä se sinulle voisi edes kuulua. Onkin aivan oikein, että sinunlaisia tyhmiä juoruämmiä huijataan otsikoilla, sillä juuri sellaisen kohtelun te kaikki ansaitsette.
- asiat?
mitä se sinulle kuuluu kirjoitti:
jos joku on jättänyt miehensä, niin senkö takia olet lehtiä ostamassa, mutta mitä ihmettä se sinulle voisi edes kuulua. Onkin aivan oikein, että sinunlaisia tyhmiä juoruämmiä huijataan otsikoilla, sillä juuri sellaisen kohtelun te kaikki ansaitsette.
tai toiset eivät saa pitää omia mielipiteitään? Oletpa outo tapaus. Juoruämmä? siis mitä käytät lääkkeiksesi, vihreitä vaiko oransseja pyöreitä vai kapseleita? Vai kuulutko juorulehtien ennustajaeukkoihin? kaikenlaisii pissiksii
En osta yhtään lehtiä työsuhde-etuna saan ilmaisen seiskan en maksaisi siitä mitään ja samoin työsuhdeetuna tulee satunaisia muitakin katsoja ja ohoja sun muita, ei niitä aina raski roskiinkaan heittää. Suomen kuvalehti ehdoton ykkönen sen sain tällä viikolla ja ohot taisin delekoida suoraan eteenpäin sellaisille kelle kelpaa ovat onnellisia kun lehdestä saavat lukiessaan huomata, että jollain voi mennä huonommin kun heillä.
mitenkä niin minua huijataan otsikoilla, onko lukutaidossasi kaikki tallella?
Kuvalehedessä oli ihan mielenkiintoinen päällyskansi suomen poliisin vaietuista henkilökemioista, politiikkaa/ajankohtaisia asioita. Tosiasioita... mahtavaa luettavaa muiden rinnalla. Saattaa niitä hyviä olla muitakin en ole ainakaan vielä törmännyt. Juoksijalehdenkin luin siinä on liikunnasta ja terveydestä paljon hyvää tietoa ja hiukan tositarinaa vanhoista mestareistakin ei juoruamista vaan todellista elämäntarinaa ja tilaajalle tulee rahanarvoisia etuja urheiluvaatteista ja kengistä alan liikkeissä.
Mikä ihme sua oikein risoo? - linssilude
asiat? kirjoitti:
tai toiset eivät saa pitää omia mielipiteitään? Oletpa outo tapaus. Juoruämmä? siis mitä käytät lääkkeiksesi, vihreitä vaiko oransseja pyöreitä vai kapseleita? Vai kuulutko juorulehtien ennustajaeukkoihin? kaikenlaisii pissiksii
En osta yhtään lehtiä työsuhde-etuna saan ilmaisen seiskan en maksaisi siitä mitään ja samoin työsuhdeetuna tulee satunaisia muitakin katsoja ja ohoja sun muita, ei niitä aina raski roskiinkaan heittää. Suomen kuvalehti ehdoton ykkönen sen sain tällä viikolla ja ohot taisin delekoida suoraan eteenpäin sellaisille kelle kelpaa ovat onnellisia kun lehdestä saavat lukiessaan huomata, että jollain voi mennä huonommin kun heillä.
mitenkä niin minua huijataan otsikoilla, onko lukutaidossasi kaikki tallella?
Kuvalehedessä oli ihan mielenkiintoinen päällyskansi suomen poliisin vaietuista henkilökemioista, politiikkaa/ajankohtaisia asioita. Tosiasioita... mahtavaa luettavaa muiden rinnalla. Saattaa niitä hyviä olla muitakin en ole ainakaan vielä törmännyt. Juoksijalehdenkin luin siinä on liikunnasta ja terveydestä paljon hyvää tietoa ja hiukan tositarinaa vanhoista mestareistakin ei juoruamista vaan todellista elämäntarinaa ja tilaajalle tulee rahanarvoisia etuja urheiluvaatteista ja kengistä alan liikkeissä.
Mikä ihme sua oikein risoo?Saa toki jokainen pitää mielipiteensä. Mikä sinua nyt kiehuttaa kun joku toinenkin on sanonut mielipiteensä? Ja entäs nuo lääkeiden käytöt ,mitä ne nyt sulle kuuluu tuohan vois vaikka ottaa loukkauksena.
Miksi sinun pitää selittää millä tavalla saat juorulehdet eihän siitä ole edes kyse miten ne saa vaan siitä oli kysymys lukeeko niitä.
Ei olekin mukavaa kun joillakin menee huonommin kun sinulla voit antaa heille niitä lehtiä luettavaksi niin tuleepahan tehty hyvä työ paremmassa asemassa olevana. Lue vaan sitä suomen kuvalehteä ja yritä pitää muutenkin tasoa yllä.
Mutta hauskaa vappua (työläisten juhlapäivä) vaan sinulle - ymmärrä sinua
linssilude kirjoitti:
Saa toki jokainen pitää mielipiteensä. Mikä sinua nyt kiehuttaa kun joku toinenkin on sanonut mielipiteensä? Ja entäs nuo lääkeiden käytöt ,mitä ne nyt sulle kuuluu tuohan vois vaikka ottaa loukkauksena.
Miksi sinun pitää selittää millä tavalla saat juorulehdet eihän siitä ole edes kyse miten ne saa vaan siitä oli kysymys lukeeko niitä.
Ei olekin mukavaa kun joillakin menee huonommin kun sinulla voit antaa heille niitä lehtiä luettavaksi niin tuleepahan tehty hyvä työ paremmassa asemassa olevana. Lue vaan sitä suomen kuvalehteä ja yritä pitää muutenkin tasoa yllä.
Mutta hauskaa vappua (työläisten juhlapäivä) vaan sinulleEnsin päättelet lukematta tekstejä kunnolla, että olen juorulehtien innokas lukija ja sitten saat päähäsi, että olen juorutäti? Siis kerrassaan outoa? On ihan ok että ihmisillä on eriäviä mielipiteitä, mut tollainen syyttely ja arvostelu on vähintäänkin outoa varsinkin kun se tulee siitä, ettei lue tekstejä oikein ja kunnolla. Normaalielämässä sellaisten päätelmien pitäjää pidetään myös outona ja kohautellaan harteita ja siirrytään mukavampaan seuraan... tai niin metsä vastaa kun sinne huudetaan..
Noissa "juorulehdissä" on sellainen trendi, että niiden lukijat hurmaantuvat, kun jollain menee "huonosti" tai ainakin huonommin kuin lukijalla itsellä joten niitä satuillaan sinne kaikin mahdollisin tavoin.(sama se taitaa olla nyky tositeeveenkin kanssa) Ei niissä yleensä koskaan kerrota pariskunnista joilla menee HURJAn hyvin he jäävät aivan ilman palstatilaa, sillä ei nykyihmistä kiinnosta hyvin menestyvät joista voisi ottaa opiksi omalla polullaan... on paljon kivempaa kun sillä julkkiksella menee huonosti ja niistä voi kirjoittaa parhaimmat lööpitkin... eikun lisää huonosti menestyviä salarakkaita, matti nykäsiä sun muita... sitä kansa haluaa... kai?
Sääli sinäänsä nähdä näissä keskusteluissa varsinkin, kuinka tosissaan jotkut ihmiset uskovat niihin satuihin, en tiedä kuvastaako se suomen kansan ihmissuhteiden älykkyysosamäärää, epäilen pahasti. Ei niinkään älyllistä taitoa sitä en tarkoita vaan ihmissuhteissa käytettävää tajuntaa.
Se vähä mitä itse niitä olen lukenut on hetkisen selailu ja työkavereiden kanssa nauretaan toimittajien "sepustuksia" ja delekoin kampaajalleni ne lehdet sielä niistä saa nauttia moni lukija samaan halpaan hintaan. Olen täysin kyllästynyt siihen roskaan tai että mua aliarvioidaan lukijana niin paljon. Jotkut julkkikset toki on tehnyt sopimuksen, että aika ajoin keksitään toimittajan kanssa jotain surullista kivaa yhdessä lukijoille ajanratoksi. Mut jollekin herkemmälle julkkikselle sellainen rumba voi olla tosi raskasta.
Jaa eikös se vappu enemmänkin ole lukeneiden juhlaa? Sielä painavat vähissä kuteissaan ja näyttävät tyhmemmille, kun heillä on päässä niin paljon, ettei nuppi ees palellu keposen valkolakin alla ;D
- huomasin
Tanssin pyörteissä huomasin Aleksin muhkuran, mutta toisaalta - saattoihan se olla iso levossa.
Ja huomasin Marikolla kiiltävää reisillä, mutta toisaalta - saattoihan se olla hikeä - Nimetön
Nyt voin ihan läheltä asiaa seuranneena sanoa että Marikon ja Aleksin välillä on erittäin syvä ystävyys, mutta Aleksia kiinnostaa enemmän oma sukupuoli. Että tällaista teille sensaatiosuhteiden etsijöille.
- Tuulialuulia
Ja mitähän se muuten meille kuuluu, kuka kenenkin kans on, pidetään vaan huoli omista asioista ja omista suhdesopista!
Eiköhän se vaan ollut tanssiohjelma meidän iloksi, en ainakaan itse miettinyt, onko joku jonkun kanssa. - Jee
Tuulialuulia kirjoitti:
Ja mitähän se muuten meille kuuluu, kuka kenenkin kans on, pidetään vaan huoli omista asioista ja omista suhdesopista!
Eiköhän se vaan ollut tanssiohjelma meidän iloksi, en ainakaan itse miettinyt, onko joku jonkun kanssa.Koko ohjelma oli kuvottava. Pyllynsiveltimiä täynnä.....
Minne kaikki oikeat miehet ovat menneet. Koko Helsinki on homohysteriassa...yök! - plaaplaaplaa
jos aleksi on homo...se on niin syötävän näköinen! :P
Ihan sama onko ne yhessä, mutta kyllä huomaa että niistä on tullut tosi hyviä ystäviä ohjelman myötä. Ja se on ainaki hyvä juttu! - ASIA
Tuulialuulia kirjoitti:
Eiköhän se vaan ollut tanssiohjelma meidän iloksi, en ainakaan itse miettinyt, onko joku jonkun kanssa.Hyvä viihdeohjelma - katsoin joka jakson ja mitä sitten jos seurustelevat - nuoria ihmisiä - eiköhän he itse päätä, mitä tekevät. Ei olla varpaita pitämässä kiinni.
- tai ei olla
plaaplaaplaa kirjoitti:
jos aleksi on homo...se on niin syötävän näköinen! :P
Ihan sama onko ne yhessä, mutta kyllä huomaa että niistä on tullut tosi hyviä ystäviä ohjelman myötä. Ja se on ainaki hyvä juttu!kuka vaan voi olla tai ei olla, homo tai lesbo tai hetero, mitä tämä pohdinta meille kuuluu. Mutta oletteko edes ajatelleet, miten monet perheenäidit eli aviovaimot ovat lesboja, vaikka eivät sitä ole edes itsekään oikein tiedostaneet -- he vain tyytyvät nalkuttamaan täysin vialttomalle miehelleen, koska tämä ei heitä tietenkään pysty kaikilta osin tyydyttämään. Ja onhan perheellisiä homo-aviomiehiäkin paljon, he vain ovat halunneet perustaa perheen ja yrittävät sitten elää sen kanssa. Moni aviovaimo ei ole kiinnostunut seksistä niin paljon, joten vakiintuneen parin suhde voi olla sen verran leppoisa, että se riittää monille vaatimattomille.
- olen kyllä
tai ei olla kirjoitti:
kuka vaan voi olla tai ei olla, homo tai lesbo tai hetero, mitä tämä pohdinta meille kuuluu. Mutta oletteko edes ajatelleet, miten monet perheenäidit eli aviovaimot ovat lesboja, vaikka eivät sitä ole edes itsekään oikein tiedostaneet -- he vain tyytyvät nalkuttamaan täysin vialttomalle miehelleen, koska tämä ei heitä tietenkään pysty kaikilta osin tyydyttämään. Ja onhan perheellisiä homo-aviomiehiäkin paljon, he vain ovat halunneet perustaa perheen ja yrittävät sitten elää sen kanssa. Moni aviovaimo ei ole kiinnostunut seksistä niin paljon, joten vakiintuneen parin suhde voi olla sen verran leppoisa, että se riittää monille vaatimattomille.
lähinnä sitä mieltä, ettei keskustelupalstojen homo/lesbo syytteisiin/panetteluihin kannata luottaa pätkän vertaa. Sanoi joku olevansa miten lähipiiristä tai jostain muusta piiristä tahansa.
Kukaan ei voi todistaa viestien sisältöä aidoksi, muut kuin se/ne joita syytetään. Ja kuinka moni julkkis oikeasti lukee itsestään kirjoitettuja juttuja keskustelufoorumeilta?
- ........
seiskan toimittaja on tietenkin istunut marikon sänkyn laidalla ja tehnyt liveraportin
- toimittaja oli
selvästi kerännyt kokoon iltapäivälehdissä olleita lausuntoja ja yhden oman lehden juorun/silminnäkijä palautteen, että Mariko ja Aleksi olivat katsomassa Idosia Linnanmäen peacocissa ja Aleksi oli antanut takkinsa palelevan Marikon harteille. Tietenkin tästä oli laitettu iso tähti sivulle jossa luki isolla 'kuhertelua linnanmäellä'. Hehheee, sain hyvät naurut jutusta.
Jutun otsikolle "Mariko ja Aleksi rakastavat toisiaan, Kohusuhde on totta!" ei ollut mitään perusteluja. Jutussa ei edes kertaakaan käytetty sanaa seurustely, poikaystävä tai muuta vastaavaa.
Toivottavasti Mariko ja Aleksi ovat saaneet hyvät naurut nähtyään kannen ja jutun.
Marikohan siis jo kiisti romanssin : www.mtv3.fi/viihde
- ole biseksuaali
se on VAIN lesbo, eli ei voi olla juttuu...
- sallamariiii
että te viitsitte haukkua ja solvata ihmisiä jotka viihdyttäneet meitä monena sunnuntai-iltana.
Ihan sama onko heillä suhde vai ei mutta jos on niin, olen iloinen heidän puolestaan ja jos tämä taas vain näitä lehtien myynti juttua niin onnea seiskalle myyntinumerosta ....- SirkkaM
Etenkään Marikon jaAleksin tassi. Kokolailla oli etukäteen suosionsa "saaneet", ja "uuhit" tuomarit vielä puolueellisuuksillaan nostaneet esiin. Kyllä siinä "pötikkätanssista" oli tyylikkyys kaukana. Se siitä Tanssii "tähtien" kanssa, ompa tuokin sarjaformaatti Suomeen kopioitu...tylsää..
- .............
SirkkaM kirjoitti:
Etenkään Marikon jaAleksin tassi. Kokolailla oli etukäteen suosionsa "saaneet", ja "uuhit" tuomarit vielä puolueellisuuksillaan nostaneet esiin. Kyllä siinä "pötikkätanssista" oli tyylikkyys kaukana. Se siitä Tanssii "tähtien" kanssa, ompa tuokin sarjaformaatti Suomeen kopioitu...tylsää..
Olisipa kiva nähdä mitän SÄ tanssit...Taidat olla niitä jotka luulee osaavansa tanssia..hä?
SirkkaM kirjoitti:
Niin, ja kun Minua ei viihdyttänyt, niin ei voinut ketään muutakaan. Ja kun Minun mielestä ne oli paskoja, niin pakkohan niiden on olla paskoja. Eihän kukaan Saa olla erimieltä, tai on vähintään hullu. Hitto ku ku ottaa pattiin tää ihmisten itsekeskeisyys ja toisten mielipiteiden ja ajatusten kunnioittamattomuus. Tämä purkaus ei johtunut pelkästään tästä kirjoituksesta, vaan yleisestikin näiden keskustelupalstojen sävystä.... UGH, olen puhunut.
- valitat?!
SirkkaM kirjoitti:
Eikö sun telkkarissa ole nappia, josta sen saa kiinni? Mikä pakko on katsoa ohjelmaa, joka ei viihdytä/miellytä? Vaihda kanavaa. Aina näitä samanlaisia ruikuttajia täällä pyörii. Hohhoijaa.
- kirjoittaa
aina täyttä puppua ja en sitä siksi osta,koska ne jutut ei kiinnosta,sillä on minulla omaa elämääkin.
- H.K
OI IHANAA JOS OIKEASTI MARIKO JA ALEKSI OVAT LÖYTÄNEET TOISENSA .OVAT TODELLA SUOMEN IHANIN PARI JOTA VOI OIKEIN RAKKAUDELLA SEURATA. ONNEA HEIDÄN YHTEISTAIPALEELLE TÄMÄ TULEE SIELTÄ SYDÄMESTÄ IHTESTÄÄN
- oswalld
Ompi se selvä asia kun suomen kansa äänestää eduskuntavaaleissa tai tanssii tähtien kanssa niin mettään menee.Eikö osata ajatella asioita oikealla tavalla tässä viimeksimainitussa tapauksessa oli kaksi paria toinen pari meni kuin sorsat suossa kun taas toinen pari liiteli kuin pääskyset.Tietysti sorsat suossa voitti onhan se sillei perinteistä.
- vai sorsat
kyllä ne sorsat vain osasivat tanssia niin että
pääskyset jäivät taakse, jos jotain tanssista ymmärtää, se on eriasia, jos katsoo vain teennäistä ja jatkuvasti virneessä olevaa naamaa, tanssihan ei ole mitään näyttelemistä eikä yli dramatisointia, vaan jalat siinä ovat pääasiassa ja kuinka ne jalat liikkuvat, paras pari voitti varmasti!!!!!
- "HELVETTI"
LUETTE TUOTA PASKAA SEISKAA. JOS ETTE LUE SAATI SITTEN OSTA SITÄ, NIIN LUPPUU SENKIN LEHDEN PAINATTAMINEN!
- juujuu...
Onhan noita tunnetumpiakin kulissiliittoja, niin miks ei sit Mariko ja Aleksikin :D Ihan nätiltähän ne näyttävät yhdessä.
- Arvaanpa vaan
Luulenpa heidän olevan vain hyviä ystäviä ja nauravan ihmisten typeryydelle........
- IL lukija
Iltalehti kertoo ettei ole romanssia ...
Käy katsomassa iltalehden sivuilla kun
Mariko kieltää romanssinsa Aleksiin . - ILlukija
Iltalehti kertoo ettei ole romanssia ...
Käy katsomassa iltalehden sivuilla kun
Mariko kieltää romanssinsa Aleksiin . - oiski
mitäköhä paskaa seuraavana lööpeissä kusetetaan??
katoin iltasanomia ni niissä luki että- mariko ja aleksi kahdestaan johonki lomalle?
sitte seiskassa: mariko ja aleksin kuuma salasuhde ja vastaavaa?? jutut kyllä muuttuu aika nopiaa!! eiköhän se ole niitten oma asia ollakko vai eikö olla?? eihän se muille kuulu!!
ois kyllä rasittavaa olla julkkis !! jutut saa aikamoisia käänteitä ::P- rasittaisi minuakin.
Nää lööpit on vielä niin huvittavia:
IS-Mariko ja Aleksi Kanarialle: ja kysessä on marraskuussa työkeikka parin muun ttk tanssijan kanssa, ei lemmenloma.
IL-Marikon ja Aleksin yhteinen loma peruuntui: Ja tässä oli kyseessä pika visiitti Oulussa, mutta väsymys vei voiton, eikä jaksaneet lähteä.
Seiska- Kuuma salasuhde: Jaa no miten seiska perusteli tämän suhteen? No minä kerron: ISssästä ja ILstä lainatuilla kommenteilla ja yhdellä omalla kuukauden vanhalla juorullaan. Eli ei mitenkään.
Ja löytyisihän noita vielä lisää. Aleksi on ensi viikolla lähdössä takaisin Hong Kongiin pariksi kuukaudeksi, katsotaans sitten, jos heillä olis tullu kova ikävä toisiaan tämän lööppi lehdistön mielestä ;)
- Sivustakatsojan kaima
SUOMI24 on kunnon Neuvosto-aikainen, kommunistinen instituutio! Hyvät viestiketjut sensuroidaan miten sattuu.. Toverit; jatkakaa, olette onnettomia.. Suomessa tietääkseni on SANANVAPAUS ;o)
- simpautus
sitä naera iliman että seurustelloo pussi housut seippään nennään ja murikata sullaan lihhaan.
- Kuulu...
Mitäpä tuo asia kenellekään kuuluu. Sehän on Aleksin ja Marikon yksityisasia.
- timantti09
ne tulee jatkossakin esiintymään yhdessä. yhteisiä tanssi show esityksiä siellä ainaskin,mihin niitä on pyydettykkin esiintyy.. tuliko tarpeeksi sekavasti hehee
- selma69
kun jaksaa kiinnostaa---
- sanat sullekin
selma69 kirjoitti:
kun jaksaa kiinnostaa---
Ei sunkaan kommentit ketään kiinnosta, joten vaihda palstaa.
- insku8v.
ALEKSI JA MARIKO HÄVIÄÄ NE ON HUONOJA
- tiedä, että...
... kisa päättyi jo ja Mariko&Aleksi voitti. Ikävää, jos nyt pilasin vappusi, kun hokasit, että hävisit vedonlyöntisi.
- 123
läti, läti, läti
- hahahahahahaha
Hihihihihihiihii.
- hu hu
mitä sitten vaikka olisi suhde,voi herrajumala sanon minä
- ja maailmasta
- Lecterhome
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854