voisiko joku kertoa,minkälainen paikka on länsi-patela? kuinka iso paikka,paljonko kauppoja,ym?minkälainen paikka asua?haluaisin tietää,kun en itse oulussa vielä asu,mutta olen muuttamassa sinne.
länsi-patela
6
2155
Vastaukset
- Paikka asua
Minä olen asunut nyt vuoden kyseisessä paikassa eikä ole valittamista. Aika rauhallinen paikka, jos ei muutamaa autovarkausta lasketa.
- mi-nna
ahaa..Kuinka pitkä matka oulun keskustaan ja kuinka iso paikka tämä länsi-patela on?
- paikka asua
mutta riippuu tietenki mitä asuinpaikaltaan haluaa. Eihän tääl länsi-patelassa oo ku pari ruokakauppaa, kioski, pari pubia, kukkakauppa, pizzeria..Kaupunkiin n. kymppi kilsa matkaa, hyvät bussiyht. Jos haluaa asuinpaikaltaan rauhallisuutta, on Pateniemi tosi hyvä paikka asua.
- mi-nna
niin,sitäpä juuri haluan.en oikeen viihdy ihan keskustan "hälinässä":)
- Warrez
mi-nna kirjoitti:
niin,sitäpä juuri haluan.en oikeen viihdy ihan keskustan "hälinässä":)
itä/länsi-patela ihan jees paikkoja. ei voi valittaa
- Anonyymi
Olen asunut täällä 37 vuotta eikä valittamista ole. Löytyy S-market, Lidl, Apteekki ja Ideaparkin ostoskeskus vain kivenheiton päässä.
Terveyskeskuksenpalvelujen käyttöä suosittelen menemään Haukiputaan (n. 10 km) pohjoiseen, ei niin pitkiä jonoja kuin Tuiran hyvinvointikeskuksessa, joka on kuitenkin saman matkan päässä - tosin etelään mentäessä.
Huoltoasemia löytyy myös lähistöltä.
Ja jos lapsia on , on tarhat ja koulut myös lähellä sekä uimaranta ja meri, jos tykkää kalastaa tai veneillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226