meillä mahdollisuutta? Kokemuksia? Kiitos.
Härkä ja Rapu..
10
2689
Vastaukset
- härkämies
ja pilkunhässijä rapunainen on aika vaikea nähdä sovussa.
- rapunainen*
joka ei kyllä vaivaudu pilkkuja hässimään eikä viilailemaan, niin etteipäs nyt yleistetä;)
- oman kokemukseni
mukaan härällä ja ravulla on erittäin hyvät mahdollisuudet onnelliseen suhteeseen.
- kunnes härkä herää
Härkä herää siihen, että koko elämä on vain Ihanan ravun palvomista! eikai sekään mitään, jos sillä ravulla olis selkärankaa edes jossain, eikä vain luulotteluja itsestään. Tosi ihanaa- kunnes totuus paljastuu!!!
- noin
kunnes härkä herää kirjoitti:
Härkä herää siihen, että koko elämä on vain Ihanan ravun palvomista! eikai sekään mitään, jos sillä ravulla olis selkärankaa edes jossain, eikä vain luulotteluja itsestään. Tosi ihanaa- kunnes totuus paljastuu!!!
...
- alan uskoa horoskooppiiin
kunnes härkä herää kirjoitti:
Rapu on ihanaaa! Härkä vain väsyy siihen touhuun, kun kaikki pyörii vain ympärillään eli ravun oman navan ympärillä- rakkauteen verhottuna tietty!
- pirelli
Luepa noita aikaisenpia keskusteluja häristä ja ravuista, niin saat vähän osviittaa. Itse vanhempana ihmisenä sorruin rapumieheen.Enkä ikinä enää ota edes lähelleni semmonen alkoholisti manipuloiva pahoinpitelevä säälittävyys oli. härkänainen
- ihmetellen toinen härkän
Just- rakastava, mutta alkoholisti- ja kaikki asiat muiden syytä! Selkärangaton on oikea kuvaus! Siirretään kauriille, niin kaikki hyvin kaikkien kannalta!
- kanaaaassd
Itse seurustelin rapunaisen kanssa 1,5-vuotta.
Välillä tuppas menemään hermot lopulta homma siihen,että rapunainen meni ja alko värkkää toisen jätkän kanssa,ja minä kävin sitä jätkää sitten pamputtamassa. :)- kävit
pamputtamassa vai pamputtamassa? ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371