Kun käynnistän autoa, startti "pyörii tyhjää." Eli rupeaa pyörimään mutta ei ala pyörittämään moottoria. Talvella piti kerran hinata käymään, kun auto oli käynyt kosteassa tunnelissa. Nyt parina päivänä ekalla starttikerralla tehnyt saman mutta tokalla yrityksellä lähtee kiltisti käymään. Onko tuttu juttu jollekin?
Onko jollain ollut ongelmia uudehkojen Fiestojen sähkölasien ja kaksiovisen ovien kallistusmekanismien kanssa? Mulla on molempien penkkien kallistukset korjattu ja molemmissa sähkölaseissa on joku pikkuosa nostimessa hajalla.
Käynnistysongelma Fiesta 2003 & sähkölaseista
1
851
Vastaukset
- Polar74
Mulla on 2004 Fiesta. Yhden kerran on ollut käynnistysongelma, viime talvena. Olin ajellut aamulla joku 200km pakkassäällä tiellä jolle oli satanut kerros helposti pölisevää lunta.
Illalla ei Fiesta enää käynnistynyt. Virtaa oli ja solenoidikin naksu mutta kone ei pyörähtänyt.
Parin päivän päästä tärähti käyntiin ihan hienosti kun oli hinausauto tilattu paikalle.
En ole vieläkään varma että mikä oli vikana.
Käynnistämistä saattoi auttaa kun autoa työnneltiin edestakas ja välillä löin vaihteen päälle -> moottori on liikahtanut.
Tai ehkä lunta oli päässyt johonkin sähköjärjestelmään ja se oli myöhemmin haihtunut.
Sähköikkunoissa ei ole ollut ongelmia, mutta eipä ole tarvinnut paljoa talvella ikkunoita availla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296