on varmaankin kosmetiikkateollisuus.
Nyt kun alan yrittäjät, tuottajat, kuluttajasuoja ja mainosväki ovat päässeet sopimaan eettiset pelisäännöt, että mainoksissa olevat prossat, sentit , ryppyvakiot täytyy mitattavasti määrittää ja se kuinka paljon joku ryppyrasva tai ripsien pidennysvoide todella tehoaa on mielenkiintoinen juttu.
Rationaalinen nainen on tuskin ennenkään ostanut kosmetiikkaa vain tunneälyn perusteella ja nyt kun siihen liitetään todellinen äly ja tieteellinen tutkimus asia saa uuden dimension.
Juuri kun olin ostanut ripsirasvaa rintakarvojeni kasvattamiseen ja toista tököttiä ryppyjen poistoon niin onkohan minulla oikeutta saada euronia takaisin?
Laskeva trendi
3
467
Vastaukset
- trendi...
on miesten kosmetiikka.
Ryppyrasvaa äijille naamariin.
Loreal, olet sen arvoinen, mies.
Sun muuta.
http://www.lorealparisusa.com/men/
Näin nää trendit hajottavat niitä sukupuolirooleja, tai jotain. Pääasia, että olet komea, kaunis ja nuorekas.- vähentää..
Eikös nuo miesten mössöt ole ihan samoja mitä naisetkin käyttää mutta erilaisissa pakkauksissa? Itse en meikkaa ollenkaan, enkä ole meikannut kuin erään kaverini häihin ja olin kerran televisiolähetyksessä (ja ei, ei minkään tunnetun kanavan vaan pienen paikalliskanavan) ja siellä laitettiin meikkiä kanssa. Meikki on kuitenkin tarkoitettu piilottamaan kasvojen huonoja puolia ja korostamaan hyviä, ei mihinkään sotamaalauksiin.
- ellimaaria
vahingossa osuin blogiin osoitteessa http://bellagirlblog.blogspot.com/ jossa on kirjoitus Bootsin no7 merkin rasvasta. olen kokeillut nyt jonkun aikaa ja iho tuntuu paremmalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576