Erittäin hyvä kalkki veteen sekoitettava jauhe, joka käy kaikille - mutta,
sitä ei saa tällä hetkellä eli tuonti Saksasta on lopetettu vähäisen käytön takia.
Olen pulassa, kun ei löydy sopivaa kalkkivalmistetta. Eikö voitaisi yrittää jotenkin yhteishankintana saada Ostramia Suomeen.
Sitä on välittänyt yritys MERCK 100 kpl. annospakkauksessa ja se on ollut kelakorvattava.
Ostram pitää vatsantoiminnan kunnossa, jos on hiemen laiska suoli. Ei mitään sivuoireita, vaikka olen erittäin herkästi reakoiva kaikkiin luontaistuotesarjojen aineisiin, saatikka lääkkeisiin.
Jos joku tietäisi kanavan Saksasta tuontiin ja löytyisi käyttäjiä (koska ongelmia on kalkin suhteen, niin anna sähköpostiosoite, että voidaan ottaa yhteyttä.
Ostram - Vit. D3
koettu hyväksi
2
965
Vastaukset
- tehokas kalkki
Hei!!
En tunne tuotettasi, mutta avun olen itse saanut
Coral calkista,hyvin imeytyvä ja siinä paljon puhdasta kalkkia.- A ja O
Apteekkien reseptillä saatavien kalsiumvalmisteiden imeytyvyys on tutkittu - valmistajan pitää osoittaa näyttöä hyvästä imeytyvyydestä, jotta valmiste saa Kela-korvattavuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556