Ovatko nhs:n (39 10e) hyvinvoinnin tavaratalon (38,95 3,95e), minaolenverkkokaupan (38 9e) ja naturaidin (36,50 ?) kupit kaikki yhtä hyviä?
Ja tietääkö joku noista naturaidin postikuluista, paljonko ovat?
mistä kupit?
5
1222
Vastaukset
- juuliw
että voitteko kertoa eritoten te JOILLA ON TAPAHTUNUT MUUTOKSIA SELLUSSA, että mistä ostetuilla kupeilla kuppaatte? Ja tietenkin myös ne, joilla ei ole tapahtunut muutoksia, mistä ostetuilla te.
Että voidaan vähän vertailla, onko kupeissa eroja tulosten kannalta.
Kiitoksia kauheasti kaikille jotka viitsii vastata, tästä olisi iso apu tosi monelle.- tietää!
Minä olen kaipaillut samoja tietoja, ennenuin uskallan törsätä johonkin noista!
- pallo pylly :)
tietää! kirjoitti:
Minä olen kaipaillut samoja tietoja, ennenuin uskallan törsätä johonkin noista!
Onko noissa mitään eroja.. Itsellä on noin hyvinvoinnin tavaratalon kupit ja viime kesänä kun kuppailin innokkaasti kolme viikkoa, sain kyllä tuloksia aikaan! Nyt aloitin uudelleen uudella innolla ja toivon että kesään mennessä olis taas kaventunu edes vähän :D
- muttu
pallo pylly :) kirjoitti:
Onko noissa mitään eroja.. Itsellä on noin hyvinvoinnin tavaratalon kupit ja viime kesänä kun kuppailin innokkaasti kolme viikkoa, sain kyllä tuloksia aikaan! Nyt aloitin uudelleen uudella innolla ja toivon että kesään mennessä olis taas kaventunu edes vähän :D
ostin sieltä ja aloitan kohta kuppaamisen, kunhan saapuvat... ilmoitellaan tuloksia! :)
- :-D
muttu kirjoitti:
ostin sieltä ja aloitan kohta kuppaamisen, kunhan saapuvat... ilmoitellaan tuloksia! :)
naturaidilta.
Ne on mun mielestä ihan samanlaiset kupit kaikkialla. Semmoset siniset möhkäleet.
Taitavat tulla Ruotsista ellen väärin muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738